Sebastian Vettel jest przereklamowany. "Co chwilę wpada na rywali"

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Sebastian Vettel za kierownicą Ferrari
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Sebastian Vettel za kierownicą Ferrari

- Vettel jest przereklamowany - twierdzi Eddie Irvine, były kierowca Ferrari. Brytyjczyk uważa, że Niemiec potrafi wygrywać jedynie w sytuacji, gdy ma znacznie lepszy samochód od rywali i sporo brakuje mu do umiejętności Lewisa Hamiltona.

Sebastian Vettel ma na swoim koncie cztery tytuły mistrzowskie zdobyte w czasach dominacji Red Bull Racing, ale nie ma opinii wybitnego kierowcy. W latach 2010-2013 przewaga "czerwonych byków" nad resztą stawki była bowiem tak znacząca, że Niemiec zazwyczaj startował z pole position, a następnie odjeżdżał rywalom.

Do grona krytyków 31-latka dołączył Eddie Irvine, który przed laty startował w Ferrari. - Myślę, że Vettel jest dobry pod jednym warunkiem. Gdy znajduje się na czele i nie musi nikogo ścigać. Kiedy patrzysz na Lewisa, to jest skupiony na jeździe, na tym co dzieje się z przodu. Tymczasem gdy widzisz Vettela wdającego się w walkę, to rozbija swoją uwagę na rywala i na kierunek jazdy. Efekt jest taki, że wjeżdża w samochód drugiego kierowcy - stwierdził Brytyjczyk.

Irvine stoi na stanowisku, że w tej sytuacji Vettelowi trudno będzie pokonać Lewisa Hamiltona w walce o tytuł mistrzowski w roku 2019. - Widzieliśmy, że Sebastian co chwilę wpada na rywali. To dobry kierowca, czterokrotny mistrz świata, ale jest przereklamowany. To jednowymiarowy zawodnik. Lewis ma znacznie większy talent - dodał.

ZOBACZ WIDEO Rajd Dakar. Wyjątkowa edycja wyścigu za nami. "Wydmy dały się kierowcom we znaki"

Kolejne sukcesy Hamiltona sprawiły, że może on wymazać z kard historii większość rekordów Michaela Schumachera. Irvine miał okazję być partnerem zespołowym Niemca i uważa, że jego rodak dysponuje większymi umiejętnościami niż "Schumi", ale nie jest tak pracowity.

- Wystarczy popatrzeć na wspólny okres startów Buttona i Hamiltona w McLarenie. Jenson był w stanie dwukrotnie wygrać rywalizację z Lewisem. Z Michaelem nie wygrał nikt. Jego poziom był regularnie wyższy od rywali. Gdy Lewis trafił do F1, fantastycznie się na niego patrzyło, z łatwością wyprzedzał innych. Był pod tym względem lepszy niż Schumacher. Jednak pod względem tempa i konsekwencji w trakcie całego weekendu, nikt nie może się równać z Michaelem. Nawet Ayrton Senna - podsumował.

Komentarze (1)
avatar
DragonEnterQt
24.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Czekamy na pełne jadu i nienawiści komentarze fanatyków Hama. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.