WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

F1: Grand Prix Monako. Haas nie musi zmieniać malowania samochodów. Problemy sponsora bez wpływu na zespół

Haas nie planuje zmiany malowania swojego samochodu, po tym jak Rich Energy przegrało batalię sądową o prawa do korzystania ze swojego loga. - To nie jest nasz problem - komentuje Gunther Steiner, szef Haasa.
Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
Materiały prasowe / Haas / Na zdjęciu: samochód Haasa na rok 2019

Rich Energy to producent energetyków z Wielkiej Brytanii. Firma od tego roku weszła do świata Formuły 1 i ciągnie się za nią nie najlepsza opinia. Dowodem tego jest przegrana batalia sądowa o prawa do korzystania z logotypu, na którym znajduje się jeleń.

Sponsor tytularny Haasa przegrał bowiem proces z Whyte Bikes, producentem rowerów z Wielkiej Brytanii. Tamtejszy sąd uznał, że Rich Energy dokonało plagiatu logotypu i zabronił firmie z niego korzystać.

Czytaj także: Lauda inspiracją dla Billy'ego Mongera

W padoku F1 wywołało to spekulacje na temat konieczności zmienienia malowania samochodów Haasa. Od tego roku amerykański zespół postawił bowiem na złoto-czarne barwy, które nawiązują do koloru puszek Rich Energy.

ZOBACZ WIDEO: Jakub Przygoński o Rajdzie Dakar w Arabii Saudyjskiej: Mam nadzieję, że miejsce będzie sprzyjać. Celem podium


- Mają nam powiedzieć, co dokładnie musimy zmienić. Na pewno sprawdzimy czy wszystko jest w porządku. Chcę jednak podkreślić, że my nie mamy żadnego problemu z logo. To Rich Energy ma problem. Nie wiem jak to rozwiążą - powiedział "Motorsportowi" Gunther Steiner, szef Haasa.

Czytaj także: Marko nie potrafi pogodzić się ze śmiercią Laudy

Ponieważ Rich Energy zamierza się odwołać od wyroku sądu, podczas weekendu F1 w Monako logo firmy na samochodach Haasa pozostanie niezmienione. - Nie zamierzam się angażować w ich problemy. Nie potrzebują mnie do tego. Powiedziano nam, że w Monako możemy korzystać z dotychczasowego logo, więc to robimy. Jeśli pojawią się inne instrukcje, to się do nich dostosujemy - dodał Steiner.

Czy Haas będzie żałować współpracy z Rich Energy?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (0):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×