F1: Nicholas Latifi oferuje fortunę za miejsce w Williamsie. Zła wiadomość dla Roberta Kubicy

Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Nicholas Latifi
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Nicholas Latifi

Nicholas Latifi robi wiele, by znaleźć się w Formule 1 w sezonie 2020. Kanadyjski kierowca ma oferować Williamsowi 30 mln euro za miejsce w zespole w przyszłym roku. Inną opcją dla niego jest Racing Point.

W tej chwili Nicholas Latifi jest kierowcą rezerwowym Williamsa i liderem klasyfikacji generalnej Formuły 2. Jeśli 23-latek nagle nie zanotuje zjazdu formy w drugiej fazie sezonu, powinien zdobyć wystarczającą liczbę punktów w F2, by uzyskać superlicencję. Wtedy nic nie stanie na przeszkodzie, by trafić do Formuły 1.

Kanadyjczyk ma mocne argumenty. Jego ojciec, Michael Latifi, jest jednym z najbogatszych biznesmenów w kraju. Miliarder ma oferować Williamsowi 30 mln euro za awansowanie jego syna do roli etatowego kierowcy w F1.

Czytaj także: Dwa światy Williamsa. Kubica nie wie, co się dzieje

Oferta Latifiego to zła wiadomość dla Roberta Kubicy, bo transfer Kanadyjczyka byłby równoznaczny z odejściem Polaka z Williamsa. Trudno też oczekiwać, aby wspierający 34-latka Orlen był w stanie przelicytować propozycję miliardera z Ameryki Północnej.

Już w tym roku płocka firma zapłaciła za współpracę z Williamsem ok. 10 mln euro, co było największym kontraktem sponsorskim w historii Polski. Jednak ten ruch był głośno krytykowany przez wielu Polaków, którzy mieli za złe Orlenowi, że wydaje tak duże pieniądze na promocję poprzez F1.

Czytaj także: Williams nie traci nadziei na punkty

Williams nie jest jedyną opcją dla Latifiego. Młody kierowca ma brać też pod uwagę jazdę w Racing Point, co jest sporą niespodzianką zważywszy na to, że ekipa z Silverstone należy do innego z miliarderów z Kanady - Lawrence'a Strolla. W tym przypadku Latifi zająłby w Racing Point miejsce Sergio Pereza.

ZOBACZ WIDEO: Wkurzony Robert Kubica. Wtedy przeklina po włosku

Komentarze (6)
avatar
Piotr Kaczmarczyk
23.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Williams to dno niech tatusiowie płacą ale ten zespół jeszcze długo będzie na końcu stawki 
avatar
tomekBYDGOSZCZ
23.06.2019
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
FrenchGP - 1. trening:
18. Nicholas Latifi
19. Robert Kubica
Pan Kubica gorszy od rezerwowego kierowcy Williamsa, dopiero oczekującego na swój debiut w F1!
Jest lepszy, daje 3 razy więcej kas
Czytaj całość
avatar
Szef na worku
22.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
F1 to sprzedajna q....a 
avatar
trol warmiński
22.06.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
To może niech całą tę F1 kupią i zrobią serię dla synusiów tatusiów. 
avatar
yes
22.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
O Williamsie tyle w SF, jak gdyby był to zespół przynajmniej z czołowej trójki... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.