WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

F1: spora różnica w prowadzeniu bolidów Williamsa. Robert Kubica z problemami (wideo)

Po Grand Prix Austrii Robert Kubica narzekał na prowadzenie bolidu Williamsa. Polak momentami miał problemy z opanowaniem pojazdu, który ślizgał się po torze. Różnice między bolidami pokazuje filmik przygotowany przez kibiców.
Łukasz Witczyk
Łukasz Witczyk
Getty Images / Charles Coates / Na zdjęciu: Robert Kubica

- Próbowałem się bronić, ale trudno o to bez rytmu i przyczepności, także mało z tej obrony wyszło. Później wiozłem się do mety, bo tak to trzeba nazwać - powiedział dziennikarzowi "Eleven" Robert Kubica po wyścigu w Austrii. Polak nie ukrywał, że problemy z brakiem przyczepności miały wpływ na jego jazdę.

Po wyścigu fani Formuły 1 przygotowali filmik, na którym widać, jak duża jest różnica w prowadzeniu bolidów George'a Russella i Kubicy. Materiał opublikowano na stronie powrotroberta.pl. Russell podczas wyścigu nie miał większych problemów z prowadzeniem bolidu. Inaczej było w przypadku Polaka.

Na filmie widać ile kontr kierownicą podczas jazdy wykonuje Kubica, a ile Russell. Wideo jest pocięte w taki sposób, aby kierowcy znajdowali się w podobnych fragmentach toru. Różnica jest kolosalna.

To rodzi kolejne plotki dotyczące tego, że Russell dysponuje zdecydowanie lepszym bolidem niż Kubica. Wcześniej mówiono, że Brytyjczyk może liczyć na lepszy silnik od Mercedesa, ale oskarżenia te uciął szef tego zespołu, Toto Wolff.

Zobacz także:
F1. Toto Wolff odparł oskarżenia ws. silników dla kierowców Williamsa. "Dlaczego miałbym nie wspierać Polaka?"
F1: Grand Prix Austrii. Jazda Roberta Kubicy niczym po lodzie. Problemy z przyczepnością (wideo)

ZOBACZ WIDEO Spróbowaliśmy sił w symulatorze Formuły 1. Teraz każdy może poczuć się jak Robert Kubica!

Czy Robert Kubica zdobędzie w tym sezonie punkty do klasyfikacji generalnej mistrzostw świata?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (14):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • BfanB 0
    "A może wszystko działa i faktycznie Robert się skończył?" - i dlatego byłby mu potrzebny test w innym aucie najlepiej innej stajni żeby ocenić faktyczną formę> Chociaż testy dla Renault pokazywały, że ma cały czas to coś, tak samo jak Monako z tego roku. Moja teoria jest taka, że niestety nie dysponuje On bolidem z osiągami samochodu Russella - po prostu zbyt duża różnica odchyłek na okrążeniu i w prędkościach maksymalnych na prostych, nie mówiąc już o trakcji na zakrętach. Robert za to nadrabia na trudniejszych torach gdzie liczy się technika - jednak i tak traci duże części sekund właśnie z powodu gorszej specyfikacji. Mówiąc gorsza specyfikacja mam na myśli całokształt (części, ekipa, ustawienia).
    LdGTR Jak napisałem wcześniej - to jest moja opinia. Dane ma Williams i to oni wiedzą (albo i nie), skąd to zachowanie bolidu. Nie zmienia to faktu, że właśnie problem z oponami byłby odpowiedzią zarówno na różnicę w prędkościach, jak i braki w trakcji.A może wszystko działa i faktycznie Robert się skończył? Tego nie ocenimy po onboardzie, ale zazwyczaj gdy sportowiec wraca do swojej dyscypliny po latach przerwy, to jest cieniem siebie sprzed niej.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • LdGTR 0
    Jak napisałem wcześniej - to jest moja opinia. Dane ma Williams i to oni wiedzą (albo i nie), skąd to zachowanie bolidu. Nie zmienia to faktu, że właśnie problem z oponami byłby odpowiedzią zarówno na różnicę w prędkościach, jak i braki w trakcji.

    A może wszystko działa i faktycznie Robert się skończył? Tego nie ocenimy po onboardzie, ale zazwyczaj gdy sportowiec wraca do swojej dyscypliny po latach przerwy, to jest cieniem siebie sprzed niej.

    BfanB A skad wiesz, że temperatura pracy jego opon jest inna niż np u Russella? Gdzie te dane wyczytałeś? Widziałem też kilka wywiadów z Robertem i Williamsem i nic o różnicach w temperaturach nie mówią, także na czym opierasz swoje wnioski? Onboardy Russella i Kubicy też nie pokazują różnicy w stylu poza tym, że Robert walczy ze ślizgającym autem a Russell wciska gaz do dechy. Obejrzyj sobie kilka zakrętów np. z GP Austrii i pokarz gdzie te niby błędy Roberta w zarządzaniu? Skoro Twierdzisz, że Robert w trakcie jednego okrążenia psuje temperaturę początkową z koców i nie utrzymuje jej w oknie to wskaż konkretnie te błędy.
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • BfanB 0
    Jeśli ma tempo to się odegra a jest to na korzyść emocji kibica. Jeśli ktoś jest dużo szybszy to sprawiedliwym jest żeby wyprzedził i odszedł na bezpieczną przewagę
    Kowalski Krzychu Odnosnie DRS to mam pomysl niech zadaja kierowcom zagatki kto pierwszy odgadnie ten juz z niego korzysta i tak to kiedys to wyeliminuja to nie podnosi poziomu kierowcy ktory musi czekac a drugi jest bez szans to chore
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (11)
Pokaż więcej komentarzy (14)
Pokaż więcej komentarzy (14)
Pokaż więcej komentarzy (14)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×