WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

F1: Grand Prix Wielkiej Brytanii. Okrążenia kwalifikacyjne Kubicy i Russella. Polak dał z siebie wszystko (wideo)

Robert Kubica był gorszy od George'a Russella w kwalifikacjach do Grand Prix Wielkiej Brytanii o nieco ponad 0,4 s. Nagranie z przejazdu Kubicy pokazuje, że nie popełnił on większego błędu i wycisnął maksimum z samochodu Williamsa.
Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Robert Kubica

- Zdawało mi się, że pojechałem dobre okrążenie, że wszystko złożyłem w całość tak jak należy, a okazało się, że strata jest spora - powiedział Robert Kubica po kwalifikacjach w Eleven Sports (czytaj więcej o tym TUTAJ). Słowa kierowcy Williamsa nie są zaskoczeniem, jeśli dobrze przeanalizujemy jego najlepsze "kółko" z soboty.

Analiza kwalifikacyjnego okrążenia Roberta Kubicy pozwala stwierdzić, że Polak wycisnął maksimum z samochodu. W żadnym momencie kierowca Williamsa nie popełnił większego błędu, nie wypadł poza linię toru. Podobnie było w przypadku George'a Russella.

Czytaj także: Sebastian Vettel wielkim przegranym kwalifikacji

W poprzednich rundach F1 zdarzało się, że Kubica musiał bardziej walczyć z samochodem niż Russell, co przejawiało się nerwowymi ruchami kierownicą i kontrami w środku zakrętu. W sobotę na Silverstone tego nie obserwowaliśmy.


ZOBACZ WIDEO: Robert Lewandowski nie patyczkuje się. "Szkolenie jest na niskim poziomie"

Czy Robert Kubica pokona George'a Russella w Grand Prix Wielkiej Brytanii?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty

Komentarze (4):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • 5teel 0
    Rly ty tu prostych nie widzisz bo ja widze aż 4 i to nie jakieś krótkie:) na takim szybkim torze moc silnika odgrywa role w zakretach a co dopiero w Austrii gdzie jedziesz 90% kólka z gazem w deche jak sie jedzie z lepszą mocą w zakrętach to oczywiste że pokonujesz je szybciej co owocuje lepszym czasem zwłaszcza tutaj gdzie szybki zakręt goni szybki zakret i tylko S1 w miare wolny sektor nawet 2-3 kilometry szybciej na zakretach i te 5 na prostej potrafi zrobić kolosalną róznice nawet na 0.5s a napewno w takim gracie jak Williams gdzie brakuje prawie wszystkiego od docisku aero po grip z opon te 0.2s dziesiąte jakby był szybszy Russell to by było do zakceptowania bo rózne style jazdy skala talentu inne ustawienia np pod dany sektor ale tu stale jest te 0.5s prawie na kazdym torze prócz Monaco i tych torów co RK poprostu popełniał jakiś błąd jak w Australli w montrealu wszystko było widać tam Kubica i Russell to była przepaść w tym samym aucie niemiało by to prawa bytu tymbardziej że Kubica nie popełnił najmniejszego błedu na swoim kółku tylko róznica była w zakretach w predkości Russell par na całego a Kubica musiał wolniej bo innaczej by sie z bandą skleił...
    akuku dla laika nie ma róznicy,ja widzę inny styl ,prostych na tym torze praktycznie nie ma,tu jest zakret w zakret,dzieki innym trybom silnika może zyskac góra 0,2sec. To RUS własnie walczy bardziej z bolidem w wolnych zakrętach ,jedzie ostrzej
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • akuku 0
    Po co ci moc w zakrecie? by skończyc poza torem?.W zakretach potrzebny jest docisk aero lub mech ,moc ci na wyjsciu nic nie da jak bolid nie bedzie przyssany do toru,jedynie z moca mozesz wykonac piruet i nic wiecej. Masz tylko 2 krótkie proste,mocą niedużo zyskasz ,jak pisałem góra 0,2 sec
    Maciek Adamek Jakie prostych nie ma? Tak się składa że na tym torze moc jest bardzo potrzebna bo dla takiego laika jak ty gdy jest zakręt to moc nie jest potrzebna
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Maciek Adamek 0
    Jakie prostych nie ma? Tak się składa że na tym torze moc jest bardzo potrzebna bo dla takiego laika jak ty gdy jest zakręt to moc nie jest potrzebna
    akuku dla laika nie ma róznicy,ja widzę inny styl ,prostych na tym torze praktycznie nie ma,tu jest zakret w zakret,dzieki innym trybom silnika może zyskac góra 0,2sec. To RUS własnie walczy bardziej z bolidem w wolnych zakrętach ,jedzie ostrzej
    [ pokaż odpowiedzi ] Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (1)
Pokaż więcej komentarzy (4)
Pokaż więcej komentarzy (4)
Pokaż więcej komentarzy (4)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×