F1: Robert Kubica blisko DTM. Dwa zespoły wchodzą w grę

Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Robert Kubica
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: Robert Kubica

Robert Kubica jest coraz bliżej startów w DTM w sezonie 2020. Polak ma niewielkie pole manewru. Zakontraktować może go fabryczny zespół BMW albo prywatny WRT. Szanse na zwycięstwa miałby tylko w tym pierwszym.

- Szukam dużego wyzwania i DTM takim na pewno jest. To chyba najtrudniejsze mistrzostwa w Europie zaraz po F1. Mamy tam wielu utalentowanych kierowców i rywalizacja w tym świecie dla debiutanta nie jest łatwa - powiedział w czwartek Robert Kubica (czytaj więcej o tym TUTAJ).

Problem w tym, że w DTM brakuje wolnych miejsc. Gdy po raz pierwszy zaczęto spekulować o przenosinach Polaka do tej serii wyścigowej, łączono go ze startami w Audi. Tyle że później szef Dieter Gass zaprzeczył, jakoby rozmawiał z Kubicą o kontrakcie.

Czytaj także: Nicholas Latifi skazany na jazdę w F1

W tej chwili jedno jest pewne - Kubica nie trafi do fabrycznego zespołu Audi w DTM w sezonie 2020. Niemiecki zespół zamierza zachować dotychczasowy skład, choć do tej pory potwierdzono jedynie kontrakt Nico Muellera.

ZOBACZ WIDEO Inauguracja w Wiśle nie ma sensu? Wymowne słowa Macieja Kota

Dlatego krakowianin może wylądować w fabrycznym zespole BMW albo prywatnej ekipie WRT, która korzysta z samochodów Audi. Nie ulega jednak wątpliwości, że Kubica szanse na zwycięstwa miałby jedynie w przypadku podpisania kontraktu z fabryczną ekipą.

Prywatny zespół WRT, zarządzany przez Vincenta Vosse'a, nie posiada środków, aby skutecznie rywalizować z czołówką DTM. Nie zmieniłoby tego nawet wsparcie finansowe Orlenu, który powiązany jest z Kubicą. Dość powiedzieć, że kierowcy WRT, czyli Jonathan Aberdein i Pietro Fittipaldi zajęli dopiero 10. i 15. miejsce w klasyfikacji generalnej sezonu 2019.

Czytaj także: Kubica pożegnał się specjalnym filmem

Za to zespół BMW w sezonie 2019 tworzyli Marco Wittmann oraz Bruno Spengler. Ukończyli oni zmagania w mistrzostwach na 3. i 9. pozycji. Szef działu motorsport w bawarskiej firmie, Jens Marquardt, nie był zadowolony z ich rezultatów. Dlatego spekuluje się o możliwym angażu Kubicy.

O angażu Kubicy w DTM w barwach BMW już w zeszłym tygodniu informował portal gptoday.net (czytaj więcej o tym TUTAJ). Najbliższe tygodnie pokażą, czy plotki się potwierdzą.

Komentarze (6)
indominus
29.11.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Trafi prywatnego i znowu będzie zamykał ogon to zacznie się korowód narzekań na bogu ducha winny zespół, który nie ma pieniędzy. Ale to już nie mój problem. Znika z F1 a DTM nie oglądam. Dla mn Czytaj całość
avatar
Rendering
29.11.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
DTM a kto to ogląda, a kto to transmituje ? 
MJay
29.11.2019
Zgłoś do moderacji
5
3
Odpowiedz
Ja pier....Jak podpisze, to podpisze. Na cholere drążyć?Codziennie Kubica i Kubica. Rzygać się chce. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.