F1: Orlen już ogłosił sukces. Współpraca z Alfą Romeo dała firmie rozgłos na całym świecie
Wystarczył jeden dzień, aby Orlen mógł ogłosić sukces po podpisaniu kontraktu z Alfą Romeo. O współpracy polskiej firmy z zespołem F1 poinformowały media na całym świecie. To pozytywnie wpływa na rozpoznawalność marki.
Polska firma już pochwaliła się sukcesem, bo artykuły poświęcone Kubicy i Orlenowi ukazały się w najważniejszych serwisach w Wielkiej Brytanii (BBC, Sky Sports, planetf1.com), Włoszech ("La Gazetta dello Sport, "Corriere dello Sport", "Corriere della Sera"), Niemczech ("Suddeutsche Zeitung, motorsport-total.com) czy też agencjach prasowych (AFP, Reuters).
Prezes Daniel Obajtek może się cieszyć, bo nie ukrywał on, że promocja poprzez F1 ma pozytywnie wpływać na rozpoznawalność marki poza Europą. Jest to związane m.in. z rebrandingiem stacji na terenie Niemiec, Czech i na Słowacji (czytaj więcej o tym TUTAJ).
Wzmianki o Orlenie i Kubicy wpływają też na wysokość ekwiwalentu reklamowego. W zeszłym roku, przy okazji współpracy z Williamsem, obecność w F1 przy okazji transmisji telewizyjnych oraz w mediach tradycyjnych wygenerowały firmie z Płocka ekwiwalent reklamowy na poziomie ok. 200 mln zł (czytaj więcej o tym TUTAJ).
ZOBACZ WIDEO Daniel Obajtek: Mamy szersze plany związane z Kubicą. Czeka nas pracowity rokO wczorajszym ogłoszeniu Alfa Romeo Racing ORLEN i nowych wyzwaniach Roberta Kubicy donoszą media na całym świecie #RK88 #supportKubica pic.twitter.com/uuzBqA1ros
— ORLEN (@PKN_ORLEN) January 2, 2020