W Walentynki doszło do pierwszego wyjazdu Kimiego Raikkonena na tor za kierownicą nowego modelu C39. Alfa Romeo umiejętnie pogrywa jednak z kibicami, bo na dzień filmowy na obiekcie Fiorano przygotowano malowanie-kamuflaż.
Samochód był pokryty czarną farbą, która miała imitować skórę węża, jaki znajduje się w logo Alfy Romeo. Do tego pojawiło się sporych rozmiarów serce ze względu na 14 lutego i święto zakochanych.
Prawdziwe oblicze modelu C39 poznamy już w środę. Krótko po godz. 8 w padoku toru Catalunya nowy samochód odsłonią kierowcy zespołu z Hinwil. W skromnej ceremonii udział ma wziąć Robert Kubica, który ma też spędzić za kierownicą co najmniej jeden dzień testowy w Barcelonie.
Przed środową prezentacją Alfa Romeo znów podgrzała emocje, bo opublikowała kolejny film związany z premierą C39. Jak to bywa w przypadku tego typu produkcji, nie dowiadujemy się najważniejszego, czyli kolorystyki nowego samochodu. Jednak włoscy dziennikarze donoszą, że zmiany w designie mają być znaczące.
Sponsorem tytularnym Alfy Romeo od tego roku jest Orlen. Po raz pierwszy w historii polska firma widnieje w nazwie ekipy F1.
Countdown begins. #C39 pic.twitter.com/yh8thT7pdM
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) February 17, 2020
Czytaj także:
Renault zostaje w Formule 1. Nowe władze firmy są na "tak"
Pieniądze w DTM znacznie mniejsze niż w F1
ZOBACZ WIDEO F1. Kubica będzie miał pod górkę z Giovinazzim? "Są profesjonalistami. Nie będzie żadnych pretensji"