Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Skoki

Alfa Romeo chwali sobie współpracę z Orlenem. "Chcemy wspólnie się rozwijać"

Orlen ogłosił, że przez kolejny sezon będzie tytularnym sponsorem Alfy Romeo w F1. Współpracę z polską firmą chwali sobie Frederic Vasseur. - Orlen to marka, której rozpoznawalność błyskawicznie rośnie - uważa szef ekipy z Hinwil.

Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
Daniel Obajtek (po lewej) i Robert Kubica (po prawej) Materiały prasowe / Orlen Team / Na zdjęciu: Daniel Obajtek (po lewej) i Robert Kubica (po prawej)
Orlen odsłonił karty i już wiadomo, że w sezonie 2022 płocka firma pozostanie sponsorem tytularnym Alfy Romeo w Formule 1, a Robert Kubica nadal będzie mógł liczyć na posadę rezerwowego w tym zespole. Będzie to trzeci kolejny rok współpracy obu stron. Równocześnie gigant paliwowy będzie wspierał Kubicę w wyścigach długodystansowych.

- Cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą udaną współpracę z Orlenem. To marka, której rozpoznawalność błyskawicznie rośnie i to na niezwykle rozwijającym się rynku. Dowiedli przy tym, że są wiernym kibicem naszego zespołu. Ich obecność w naszych szeregach wzmacnia nasze działania, które ukierunkowane są na to, aby Alfa Romeo była jedną z najbardziej atrakcyjnych ekip w sporcie dla globalnych marek - powiedział Frederic Vasseur, szef Alfy Romeo.

Zdaniem Vasseura, obie strony mogą jeszcze lepiej wykorzystać współpracę i osiągąć wymierne korzyści w sezonie 2022. - Podzielamy zaangażowanie Orlenu, co do ciągłego doskonalenia się. Zarówno na torze, jak i w biznesie. Chcemy wspólnie się rozwijać. Ich kampania reklamowa dotarła do fanów w całej Europie, umożliwiając dostęp do naszego zespołu i świata F1 nowym osobom. Dlatego nie możemy się doczekać, aby odsłonić kolejne etapy tego programu - dodał szef Alfy Romeo.

ZOBACZ WIDEO: Kto zostanie nowym prezesem PZN? "Kandydatem środowiska narciarskiego jest Adam Małysz"

Jak wytłumaczył Daniel Obajtek, prowadzona przez niego firma "działa globalnie, dlatego musi być aktywna we wszystkich obszarach, obejmując w to inicjatywy marketingowe i sponsoringowe".

- Wyścigi F1 transmituje 99 różnych telewizji, a łączna widownia, według badań przeprowadzonych przez studio Nielsena, wynosi ok. 400 mln osób. na całym świecie. Ekwiwalent reklamowy wynikający z transmisji telewizyjnych w przypadku grupy Orlen, i to tylko do listopada 2021 roku, wyniósł ponad 550 mln zł. Dlatego współpraca z Robertem Kubicą i Alfą Romeo to dla nas strategiczna decyzja - zdradził prezes Orlenu.

Obajtek pochwalił się też najnowszymi danymi finansowymi grupy Orlen - w trzecim kwartale 2021 roku zysk netto firmy wyniósł 2,9 mld zł. Ponadto polskiej firmie udało się zwiększyć udziały rynkowe na Słowacji i w Czechach. Na tym jednak nie koniec, bo płockie przedsiębiorstwo chce podbijać kolejne kraje. Promocja poprzez F1 ma mu w tym pomóc.

Czytaj także:
Wyścig F1 na placu budowy? Tor w Arabii Saudyjskiej wciąż niegotowy
Alarm w zespole Roberta Kubicy. Poważny problem do rozwiązania

Czy Orlen słusznie postąpił stawiając na promocję poprzez F1?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (3)
  • Alfer 2015 Zgłoś komentarz
    ...oczywiście , że Orlen staje się rozpoznawalny ...w tym roku jest 100% faworytem do tytułu FRAJERA DEKADY...to na otarcie łez , ponieważ RL Złotej PIŁKI nie wyrwie...wie ktoś
    Czytaj całość
    może , jakie przychody(dochody) ma folwark Obajtka z tego tytułu, bo oczywiście 5 mld USD wartości dodanej (HAHAHA ! :) Z TYTUŁU TEGO TAM , NIE LICZĘ .Widział ktoś na Zachodzie kolejki do stacji Orlenu?.. czy w ogóle Orlen coś sprzedaje na Zachodzie jakieś hot -dogi , czy drewno kominkowe ? ?
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×