Alfa Romeo chwali sobie współpracę z Orlenem. "Chcemy wspólnie się rozwijać"
Orlen ogłosił, że przez kolejny sezon będzie tytularnym sponsorem Alfy Romeo w F1. Współpracę z polską firmą chwali sobie Frederic Vasseur. - Orlen to marka, której rozpoznawalność błyskawicznie rośnie - uważa szef ekipy z Hinwil.
- Cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą udaną współpracę z Orlenem. To marka, której rozpoznawalność błyskawicznie rośnie i to na niezwykle rozwijającym się rynku. Dowiedli przy tym, że są wiernym kibicem naszego zespołu. Ich obecność w naszych szeregach wzmacnia nasze działania, które ukierunkowane są na to, aby Alfa Romeo była jedną z najbardziej atrakcyjnych ekip w sporcie dla globalnych marek - powiedział Frederic Vasseur, szef Alfy Romeo.
Zdaniem Vasseura, obie strony mogą jeszcze lepiej wykorzystać współpracę i osiągąć wymierne korzyści w sezonie 2022. - Podzielamy zaangażowanie Orlenu, co do ciągłego doskonalenia się. Zarówno na torze, jak i w biznesie. Chcemy wspólnie się rozwijać. Ich kampania reklamowa dotarła do fanów w całej Europie, umożliwiając dostęp do naszego zespołu i świata F1 nowym osobom. Dlatego nie możemy się doczekać, aby odsłonić kolejne etapy tego programu - dodał szef Alfy Romeo.
ZOBACZ WIDEO: Kto zostanie nowym prezesem PZN? "Kandydatem środowiska narciarskiego jest Adam Małysz"Jak wytłumaczył Daniel Obajtek, prowadzona przez niego firma "działa globalnie, dlatego musi być aktywna we wszystkich obszarach, obejmując w to inicjatywy marketingowe i sponsoringowe".
- Wyścigi F1 transmituje 99 różnych telewizji, a łączna widownia, według badań przeprowadzonych przez studio Nielsena, wynosi ok. 400 mln osób. na całym świecie. Ekwiwalent reklamowy wynikający z transmisji telewizyjnych w przypadku grupy Orlen, i to tylko do listopada 2021 roku, wyniósł ponad 550 mln zł. Dlatego współpraca z Robertem Kubicą i Alfą Romeo to dla nas strategiczna decyzja - zdradził prezes Orlenu.
Obajtek pochwalił się też najnowszymi danymi finansowymi grupy Orlen - w trzecim kwartale 2021 roku zysk netto firmy wyniósł 2,9 mld zł. Ponadto polskiej firmie udało się zwiększyć udziały rynkowe na Słowacji i w Czechach. Na tym jednak nie koniec, bo płockie przedsiębiorstwo chce podbijać kolejne kraje. Promocja poprzez F1 ma mu w tym pomóc.
Czytaj także:
Wyścig F1 na placu budowy? Tor w Arabii Saudyjskiej wciąż niegotowy
Alarm w zespole Roberta Kubicy. Poważny problem do rozwiązania
-
Alfer 2015 Zgłoś komentarz
może , jakie przychody(dochody) ma folwark Obajtka z tego tytułu, bo oczywiście 5 mld USD wartości dodanej (HAHAHA ! :) Z TYTUŁU TEGO TAM , NIE LICZĘ .Widział ktoś na Zachodzie kolejki do stacji Orlenu?.. czy w ogóle Orlen coś sprzedaje na Zachodzie jakieś hot -dogi , czy drewno kominkowe ? ?