Tuż przed rozpoczęciem sezonu NBA, Donovan Mitchell zapozował na zdjęciach w klimacie szatni sportowej, ubrany w modele bielizny Cotton i Stretch z kolekcji Kim Kardashian.
W wywiadzie dla TMZ zawodnik przyznał, że nie tylko wyglądał świetnie, ale także czuł się w nowej bieliźnie niezwykle komfortowo.
To było wyjątkowe doświadczenie, móc uczestniczyć w kampanii SKIMS dla mężczyzn na arenie - stwierdził Mitchell. - Czułem się całkowicie swobodny, co jest zgodne z ideą SKIMS. Ta bielizna zapewnia idealne wsparcie i elastyczność poza boiskiem, a jednocześnie wygląda świetnie i daje poczucie komfortu - dodał.
SKIMS, marka założona przez Kardashian w 2019 roku, szybko zdobyła ogromną popularność. Wcześniej do kampanii dołączyli również inni znani sportowcy, tacy jak Shai Gilgeous-Alexander, Candace Parker, Cameron Brink oraz Dijonai Carrington. Nawet komisarz NBA, Adam Silver, wyraził zachwyt nad marką.
ZOBACZ WIDEO: Muzyka z Harry'ego Pottera i miotła. Kabaret, jak przywitali gwiazdor
- SKIMS stało się jedną z najważniejszych marek kulturowych - przyznał. - Cieszymy się na współpracę, która przyniesie fanom NBA i użytkownikom SKIMS wyjątkowe doświadczenia oraz nowe oferty produktów premium.
Kardashian współpracuje nie tylko z zawodnikami NBA. Wśród sportowych twarzy jej marki znajdą się także Nick Bosa, Patrick Mahomes, Jude Bellingham, reprezentanci Team USA, a także wiele innych znanych gwiazd oraz sportowców uniwersyteckich.