Sportino: drugie dwadzieścia minut meczów przypomina walkę z wiatrakami

Statystyka drugich połów dla POLOmarket Sportino jest w tym sezonie bezlitosna. Na piętnaście spotkań drugie dwadzieścia minut inowrocławianie wygrali... raz. W meczu z MOSiR-em Krosno raptem punktem. Co jest powodem tak słabej gry drużyny z Kujaw po przerwie?

Zwycięstwo POLOmarket Sportino nad MOSiR-em Krosno 95:91 (po dogrywce) było jedynym spotkaniem w obecnych rozgrywkach, kiedy inowrocławianie po przerwie zdobyli więcej punktów niż ich rywal: 42:41. W pozostałych spotkaniach pierwszej ligi koszykarze Aleksandra Krutikowa drugie połowy zawsze przegrywali.

- W pierwszej i drugiej kwarcie gramy z rywalem jak równy z równym, a przynajmniej po rozpoczęciu zbyt dużo od razu nie tracimy. Po przerwie jest dużo gorzej. W nasze szeregi wkrada się dekoncentracja, zespół, z którym gramy odjeżdża nam z wynikiem. Potem nie jesteśmy w stanie go dogonić - mówi portalowi SportoweFakty.pl Grzegorz Kukiełka, skrzydłowy POLOmarket Sportino.

Większą różnicą punktów w drugich połowach spotkań inowrocławianie przegrywają w meczach wyjazdowych, bo prawie dwunastoma (11,8). Nieco lepiej ta statystyka wygląda podczas gier we własnej hali. Tu różnica wynosi ponad dziewięć oczek (9,1).

- Trzecia kwarta zawsze nam ucieka. Musimy popracować nad tym w przerwie, którą teraz będziemy mieć. A co do ostatnich odsłon, może brakuje nam w nich trochę sił. Głównie gramy w meczach 6-7 zawodników. Ale na to też nie ma co zwalać całej winy. Fizycznie do sezonu jesteśmy przygotowani dobrze - dodaje Kukiełka.

POLOmarket Sportino Inowrocław w drugich połowach sezonu 2011/2012:

Rosa Radom - POLOmarket Sportino Inowrocław 40:30, różnica -10 punktów.

POLOmarket Sportino Inowrocław - Focus Mall Sudety Jelenia Góra 24:39, różnica -15 pkt.

SKK Siedlce - POLOmarket Sportino Inowrocław 33:31, różnica -2 pkt.

KS Spójnia Stargard Szczeciński - POLOmarket Sportino Inowrocław 35:28, różnica -7 pkt.

PTG Sokół Łańcut - POLOmarket Sportino Inowrocław 30:20, różnica -10 pkt.

POLOmarket Sportino Inowrocław - Start Gdynia 25:39, różnica -14 pkt.

Start Lublin - POLOmarket Sportino Inowrocław 45:26, różnica -19 pkt.

POLOmarket Sportino Inowrocław - MKS Dąbrowa Górnicza 34:42, różnica -8 pkt.

MKS Znicz Pruszków - POLOmarket Sportino Inowrocław 40:23, różnica -17 pkt.

POLOmarket Sportino Inowrocław - Polski Cukier SIDEn Toruń 27:39, różnica -12 pkt.

POLOmarket Sportino Inowrocław - AZS Radex Szczecin 24:42, różnica -18 pkt. *

POLOmarket Sportino Inowrocław - AZS WSGK POLFARMEX Kutno 28:29, różnica -1 pkt.

MKS Budimpex Polonia Przemyśl - POLOmarket Sportino Inowrocław 46:28, różnica -18 pkt.

POLOmarket Sportino Inowrocław - DC PBS Bank MOSiR Krosno 42:41, różnica +1 pkt. **

POLOmarket Sportino Inowrocław - Rosa Radom 23:29, różnica -6 pkt.

* Sportino wygrało ten mecz po dogrywce 76:74

** Sportino wygrało ten mecz po dogrywce 95:91

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.