To będzie pierwszy mecz w historii, w którym walkę o zwycięstwo w PLK stoczą nie tylko zawodnicy ale też... kibice obu drużyn. Zrobią to za pomocą smartfonów.
Przypomnijmy, że włodarze obu klubów od dłuższego czasu dbają o swoich kibiców. Jednym z pomysłów jest stworzenie aplikacji mobilnej, dzięki której kibice są jeszcze bliżej drużyny.
Dzięki polskiemu liderowi IT - firmie Transition Technologies S.A - sponsorowi strategicznemu Miasta Szkła Krosno, we współpracy z Just For Sport Marketing Sportowy, powstała pierwsza koszykarska mobilna aplikacja na smartfony dla kibiców z Podkarpacia. Taką samą aplikację dla swojego klubu, od tego samego producenta, udostępnił własnym kibicom także Stelmet BC Zielona Góra.
- Krośnieńska drużyna ma pierwszą w Polsce aplikację mobilną zintegrowaną z multimedialnym serwisem www oraz z aktywnymi kanałami social media, czyli Facebookiem, YouTubem oraz Twitterem. Nigdy wcześniej kibice koszykówki nie mogli głosować za pomocą aplikacji na MVP meczu. Tym samym odpowiedzieliśmy na potrzeby kibiców, którzy są dla nas bardzo ważni i robimy wszystko, żeby ich grono stale się powiększało - mówił Jakub Hajduk, dyrektor ds. marketingu w Just For Sport Marketing Sportowy, odpowiedzialny za marketing w klubie z Krosna.
Już w sobotni wieczór kibice z Krosna wybiorą MVP "Szklanej Drużyny" prowadzonej przez Michała Barana, a fani mistrzów Polski będą wybierać najlepszego ich zdaniem zawodnika zespołu trenera Artura Gronka. Całkowita ilość głosujących na MVP, po jednej i po drugiej stronie, będzie stanowiła wynik pojedynku kibiców i da prestiżowy tytuł najbardziej zaangażowanych fanów.
ZOBACZ WIDEO Marcin Gortat: To jest magia NBA (źródło: TVP SA)
{"id":"","title":""}