Frekwencja w PLK: Stelmet wraca na tron, w Kutnie hala pęka w szwach

WP SportoweFakty
WP SportoweFakty

Najwyższą frekwencję w 16. kolejce PLK zgromadził pojedynek Stelmetu z Treflem Sopot w Zielonej Górze. Mistrzowie Polski zrzucili zatem z tronu Anwil Włocławek.

3241 fanów oglądało starcie Stelmetu z Treflem. Miejscowi kibice opuszczali halę w bardzo dobrych humorach. Ich zespół bowiem był bezlitosny dla sopocian, wygrywając pojedynek aż 102:78.

Drugą, najwyższą frekwencję w tej kolejce odnotowano natomiast we Włocławku, gdzie Anwil mierzył się z Polpharmą Starogard Gdański (mecz ten odbył się przed świętami Bożego Narodzenia). Wówczas spotkanie oglądało 2730 widzów, a gospodarze pokonali rywala 89:79.

W dalszym ciągu nie zawodzą też sympatycy Polfarmeksu. W Kutnie, przy okazji każdego pojedynku, hala pęka w szwach. Bardzo blisko zgromadzenia kompletu publiczności działacze tej drużyny byli w ostatniej kolejce, kiedy to gospodarze mierzyli się z Energą Czarnymi Słupsk. Po dramatycznym boju zwyciężyli goście 70:69.

W naszym zestawieniu na fotel lidera ponownie wskoczył Stelmet Zielona Góra. Na podium plasują się jeszcze Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

Frekwencja na meczach 16. kolejki PLK:
Anwil Włocławek - Polpharma Starogard Gdański - 2730
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Polski Cukier Toruń - 1000
AZS Koszalin - Miasto Szkła Krosno - 1584
Asseco Gdynia - MKS Dąbrowa Górnicza - 827
PGE Turów Zgorzelec - Siarka Tarnobrzeg - 1725
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Rosa Radom - 1000
Polfarmex Kutno - Energa Czarni Słupsk - 1078
Stelmet BC Zielona Góra - Trefl Sopot - 3241
TBV Start Lublin - King Szczecin - 2200
Polpharma Starogard Gdański - TBV Start Lublin - mecz zostanie rozegrany 9.02.2017

Łącznie na trybunach w 16. kolejce PLK: 15 385
Średnio jeden mecz 16. kolejki PLK obejrzało: 1709
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 237 654
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1692

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 16. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 24 258 8 3 032 64,8 % 60,6 %
Włocławek 23 751 8 2 969 78 % 84,8 %
Toruń 17 506 7 2 501 - 40,4 %
Słupsk 17 435 8 2 179 - 97,8 %
Zgorzelec 16 992 8 2 124 48,6 % 59,8 %
Lublin 16 400 8 2 050 53,4 % 49,8 %
Starogard Gdański 16 562 9 1 840 - 73,6 %
Koszalin 15 346 9 1 705 52,8 % 56,8 %
Krosno 14 210 9 1 579 - 98,7 %
Dąbrowa Górnicza 14 280 10 1 428 - 48,5 %
Sopot 11 330 8 1 416 - 40,5 %
Szczecin 11 179 8 1 397 - 27,6 %
Kutno 10 155 9 1 128 89,9 % 94,1 %
Ostrów Wlkp. 7 800 8 975 83,3 % 81,3 %
Gdynia 8 464 9 940 27,6 % 31,3 %
Radom 7 094 8 887 - 73,9 %
Tarnobrzeg 4 892 8 612 - 43,7 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

ZOBACZ WIDEO Ewa Brodnicka: to, co przeżyłam, było dla mnie dramatem

Komentarze (10)
avatar
Tomek Kruk
3.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
szczepan55
1.02.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Bierzemy pod uwagę procentowy udział publiczności do pojemności i hali a nie ilość wodzów na mieczu 
avatar
Henryk
31.01.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Jeśli Zastal będzie utrzymywał progres formy to o rekordy frekwencji w CRS jestem spokojny. 
avatar
method man
31.01.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Czy ja wiem przepis lub wielkość hali czy miasta mają takie znaczenie..pewnie jakieś tak ale głównie chodzi o wygrywanie i promocję lokalną i "globalną ".. a jak masz w tv 1 mecz na miesiąc i m Czytaj całość
avatar
adorato
31.01.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Redaktor chyba nie widział hali pękającej w szwach :-P za koszami wolne miejsca, na trybunie wolne miejsca.... Jakiś żart z tytułem?