Waldemar Ossowski: Kupuj u króla, czyli świetny ruch KSW w stronę sprzedaży PPV

Gala KSW 37 zapasem. Hit z udziałem Mariusza Pudzianowskiego i "Popka" już 3 grudnia w Krakowie. Oprócz tego w Tauron Arenie kibice zobaczą siedem innych, ciekawych walk. Jak sprzedaje się PPV? O to można pytać się samych zawodników. Dlaczego?

Polityka płatnej transmisji w KSW pojawiła się w 2012 roku, kiedy przy okazji gali KSW 20 w Ergo Arenie włodarze polskiej federacji postanowili wprowadzić zakodowaną relację z wydarzenia. Mając w doświadczeniu to, jak Adamek i Kliczko rok wcześniej (2011) uzyskali kapitalny wynik sprzedaży PPV podczas gali na Stadionie Miejskim we Wrocławiu, ruch giganta polskiego MMA wydawał się całkiem słuszny, skoro bilety na każdą z kolejnych gal rozchodziły się jak świeże bułeczki.

KSW 20 - "Pudzian" - Piliafas. "Wściekły Grek" miał być weryfikatorem umiejętności byłego strongmana, tak reklamowano tę galę. Później machina PPV ruszyła i wraz z kolejnymi wydarzeniami kibice coraz rzadziej mogli liczyć na darmowe oglądanie swoich ulubieńców w Polsacie. Do tej pory jednak, to KSW zajmowało się promowaniem gal pod względem PPV, odpowiednia promocja przekładała się na wynik, do tego dochodziła też kwestia tego, czy gala opatrzona jest nazwiskami Mariusza Pudzianowskiego czy Mameda Chalidowa.

To co dzieje się jednak, przy okazji 37. dużej gali polskiej federacji można uznać za nowość, z korzyścią dla wszystkich. Zawodnicy biorący udział w wydarzeniu sami napędzają sprzedaż PPV, mając przy tym zyski. Za pomocą mediów społecznościwych zachęcają więc swoich fanów do wykupowania subskrypcji po kliknięciu w specjalny link wygenerowany dla nich. Tym samym korzyści czerpią zawodnicy, federacja, a karuzela sprzedaży nakręca się.

Po wypełnieniu po brzegi Tauron Areny na niemal miesiąc przed galą, teraz wiernym fanom osiemnastu zawodnikom karty walk KSW 37 pozostaje wykup transmisji w domu i pubach. Rekord wpływów z biletów w polskim MMA padł, teraz czas rekord PPV, który jest bardzo prawdopodobny.

ZOBACZ WIDEO Sukces Joanny Jędrzejczyk wpłynie na popularność MMA w Polsce?

Za marketing kończącej 2016 rok gali KSW trzeba pochwalić duet Lewandowski i Kawulski. Zatrudnić "Popka" to raz, skonfrontowanie go z "Pudzianem" to kolejny strzał w "10", ale taki hit trzeba jeszcze umieć w pełni wykorzystać, wycisnąć z niego wyżyny finansowe. Własnie raper i były strongman wydają się mieć najlepszą sprzedaż pay-per-view. Lider"> "Gangu Albanii" sam zresztą potwierdził w ostatnim z filmików, że transmisja na jego profilu sprzedaje się świetnie. Fani w postach pod filmikami wstawiają zdjęcia, na których widnieje obraz wykupionej gali za 40 zł.

Tydzień do wielkiej gali. Kupuj u mistrza - reklamuje Bedorf, kupuj u króla - zachęca "Popek". Witamy na rynku, kup u tego, kogo chcesz wesprzeć, z kim sympatyzujesz, bo cena wszędzie te sama. Po takich ruchach KSW, jak ten ostatni z PPV, można domyślać się dlaczego boks zawodowy w Polsce schodzi na drugi plan, ustępując MMA.

KSW 37 z hitową walką Pudzianowski - "Popek" już 3 grudnia w Krakowie! Wykup dostęp tutaj.

Waldemar Ossowski
Inne teksty autora>>>

Komentarze (5)
Majin_Vegeta
27.11.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
"Sweet Bobby" to dowaliłeś do pieca LOL ... w Polsce lemingów oglądających i płacących za ten cyrk jest na pęczki ;] Jest wyraźnie napisane, że "Po wypełnieniu po brzegi Tauron Areny na niemal Czytaj całość
avatar
screw
26.11.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Jak Popek zleje Pudziana to ten 2gi juz moze sie pozegnac z mma a Popek znowu wpadnie w cug to za pol roku znowu beda wymyslac walki typu Ibisz-Szpakowski;nie oszukujmy sie ksw to sa wiejskie d Czytaj całość
Luxpiotr
26.11.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Niech się bujają z ppv. Za chłam się nie płaci tylko ewentualnie ogląda w internecie. 
avatar
Sweet Bobby
25.11.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Cioty z ksw liczą na debili a w Pols e ich nie ma....nawet wysyłka chalidowa do Wielkiej Brytanii to i tak nie ma znaczenia bo tego idioty nikt nie chce w naszym kraju oglądać 
avatar
wislok
25.11.2016
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Jakiś sponsorowany materiał?? 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.