Badanie przeprowadzone na docelowej komercyjnej grupie 16-49 lat według wskaźnika RCH i zsumowana liczba oglądających sięgnęła 1.933.626 na czterech kanałach, które pokazywały wydarzenie w różnych godzinach transmisji.
Dało to sumarycznie 6,66 proc. udziału w rynku w godzinach od 19:00 do godziny 01:37 dnia następnego, gdy zamknięto transmisję na antenie otwartego Polsatu.
Badanie objęło stację Polsat Sport Fight, Polsat Sport, Super Polsat i otwarty Polsat, gdzie pokazywano całość lub wybrane części imprezy z walkami MMA i kickboxingu z wrocławskiej hali Orbita.
ZOBACZ WIDEO: "Klatka po klatce" (highlights): najciekawsze akcje gali FEN 26
Zobacz także: Michał Pasternak i Kevin Szaflarski mistrzami
Rewelacyjnie wyglądają liczby całkowite we wskaźniku RCH All4+ (wszyscy widzowie), gdzie w stacji Super Polsat pomiędzy godzinami 20:00 a 23:30 imprezę obejrzało 1.761.437 widzów - według dokładnych danych. Na największym otwartym kanale Polsatu, tylko w trakcie nieco ponad 50 minut zasiadło 2.264.562 widzów, którym zaserwowano najlepsze pojedynki. Cały udział procentowy w rynku (SHR 4+) wyniósł w tej grupie 6,39 proc.
Średnia minutowa oglądalność całych wydarzeń (wskaźnik AMR All4+) to 344 165 osób. Analogicznie w grupie docelowej 16-49 to 70 438 osób.
- To rekordowe wyniki Fight Exclusive Night w całej jej historii. Zadowoleni są i właściciele organizacji, i sama stacja, bo trudno nie zauważyć, że sportowe widowisko zostało bardzo dobrze odebrane przez widzów i kibiców. Pełna hala i świetne recenzje w prasie, powodują że ze spokojem możemy przygotowywać kolejny event - powiedział prezes FEN, Paweł Jóźwiak.
Zobacz także: Dominick Reyes znokautował Chrisa Weidmana