Jak informuje Sports Business Journal na galę UFC 257 sprzedano aż 1,6 mln subskrypcji. To drugi wynik po UFC 229 w październiku 2018 roku, kiedy McGregor mierzył się z Chabibem Nurmagomiedowem. Wówczas odnotowano aż 2,4 mln wykupionych dostępów do pay-per-view.
Wpływ na tak dobrą sprzedaż gali w Abu Zabi miał powrót do oktagonu po rocznej przerwie Conora McGregora. Irlandczyk po raz kolejny udowodnił, że wydarzenia z jego udziałem cieszą się rekordową oglądalności.
Warto podkreślić, że w czołowej "5" najlepiej sprzedanych gal UFC w PPV aż cztery są firmowane nazwiskiem McGregora. 1,6 mln subskrypcji wykupiono również przy okazji rewanżu Irlandczyka z Natem Diazem w 2016 roku.
Przypomnijmy, że na wynagrodzenie Conora McGregora, oprócz 5 milionów dolarów podstawowej pensji, złoży się także część zysków z praw PPV do gali. Szacunkowe wyliczenia wskazują, że McGregor otrzyma za nie w granicach 20 mln dolarów (czytaj więcej >>>).
Czytaj także:
Szpilka negocjuje, dwaj rywale w grze
Królewskie powitanie McGregora
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tego talentu Chalidowa nie znaliśmy. Co za umiejętności!