Przypomnijmy, że w świetle regulaminów do końcowej klasyfikacji liczyły się punkty ze wszystkich rajdów, od których należało odjąć najgorszy wynik. Warunkiem znalezienia się w klasyfikacji rocznej było ukończenie dwóch rajdów. Warunkiem przyznania tytułów mistrzowskich i wicemistrzowskich była także odpowiednia ilość załóg, inna dla każdej z klas. Aby w końcowej klasyfikacji znalazła się cała załoga, musi ona startować we wszystkich rundach w niezmienionym składzie. Dlatego też kilku kierowców zdobyło indywidualne tytuły mistrzowskie.
W klasyfikacji generalnej RSMP triumfowali Bryan Bouffier i Xavier Panseri, którzy tylko o jeden punkt pokonali Tomasza Kuchara i Daniela Dymurskiego. Trzecie miejsce w "generalce" przypadło Leszkowi Kuzajowi, który pokonał Kajetana Kajetanowicza również o jeden punkt. Na piątym miejscu znaleźli się Michał Sołowow i Maciej Baran, na szóstym Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski, a na siódmym Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek. Pierwszą dziesiątkę klasyfikacji generalnej RSMP zamknęli Radosław Typa, Tomasz Czopik i Magdalena Lukas oraz Kamil Butruk i Maciej Wilk.
W grupie N tytuł mistrzowski również przypadł Bryanowi Bouffier i Xavierowi Panseri, a wicemistrzami zostali Kajetan Kajetanowicz oraz Michał i Grzegorz Bębenkowie. Klasa S2000 nie była na tyle liczna, aby przyznać tytuły wicemistrzowskie, nadano więc jedynie tytuł Mistrza Polski, który zdobyli Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski. W klasie A7 z dużą przewagą triumfował Robert Kujawski, pilotowany przez Rafała Rzemienia.
W klasach R2B i A6 tytuł Mistrza Polski zdobyli Tomasz Porębski i Tomasz Spurek, a na podium znaleźli się także Marcin i Michał Dobrowolscy oraz Jan Chmielewski i Szymon Gospodarczyk. Załogi te zajęły także trzy pierwsze miejsca w Citroen Racing Trophy Polska. W klasie HR12 przyznano tytuł mistrzowski, który powędrował do Łukasza Ryznara. Wicemistrzem Polski w tej klasie został Mariusz Woźniczko. W klasie Open sklasyfikowano tylko trzy załogi, a tytuł mistrzowski przypadł Tomaszowi Trembickiemu.
W klasach A5, N2 i HR13 sklasyfikowano odpowiednio jedną, jedną i dwie załogi, tytuły mistrzowskie nie zostaną więc przyznane, podobnie jak w klasach HR9, HR11 i N4-, gdzie punktowała tylko jedna załoga. Wśród zespołów producenckich tytuł mistrza Polski zdobył Peugeot, natomiast wśród zespołów sponsorskich Mistrzem Polski został Malkom Rally Team, a wicemistrzostwo przypadło Peugeot Polska Rally Team.