Sylwetka Tomasza Kramarczyka jest znana chyba wszystkim rajdowym kibicom w naszym kraju. Popularny Kramar zaskarbił sobie fanów efektowną jazdą Oplem Astra, którym startował w Pucharze PZM i Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. W PPZM Tomasz Kramarczyk zadebiutował w sezonie 2003 za kierownicą Fiata Cinquecento klasy N0. Początki nie były łatwe, ale sezon 2004 zakończył się już dwoma zwycięstwami w klasie (Rajd Agapit, Rajd Barbórki Cieszyńskiej) i drugim miejscem w N0 w końcowej klasyfikacji.
Rok 2005 to kolejne starty Cinquecento w Pucharze PZM, tym razem zakończone na piątym miejscu w N0. Podobnie jak w poprzednim sezonie, Tomasz Kramarczyk wygrał w klasie dwa rajdy (Rajd Strzeliński i Rajd Wawelski). Sezon 2006 przyniósł zmianę samochodu na Opla Astra, początkowo zgłoszonego w klasie N3. Pierwszy start nowym autem (Rajd Magurski) od razu zakończył się sukcesem, czyli drugim miejscem w klasyfikacji generalnej i zwycięstwem w N3. Kolejnego występu (Rajd Festiwalowy) popularny Kramar nie wspomina zbyt dobrze. Problemy z autem zaowocowały wycieczką poza drogę, co doprowadziło do uszkodzenia chłodnicy i w konsekwencji przedwczesnego zakończenia zmagań.
Na następny start kierowca musiał czekać aż do Subaru Poland Rally, jednak chyba było warto, bowiem załoga Kramarczyk/Trela zakończyła go na trzecim miejscu w "generalce" i klasie A7. Jeszcze lepiej było podczas Rajdu Krakowskiego, który zakończył się zwycięstwem Tomasza Kramarczyka. Rajd Wisły przyniósł drugie miejsce w PPZM i pierwsze w A7, a na Rajdzie Kaszub popularny Kramar ponownie stanął na najwyższym stopniu podium.
Po Rajdzie Śnieżki, ukończonym przez parę Kramarczyk/Trela na trzecim miejscu, pojawiła się realna szansa na zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu PZM. Niestety odwołanie ostatniej rundy sezonu (Rajd Barbórki Cieszyńskiej) sprawiło, że Tomasz Kramarczyk zakończył zmagania na drugim miejscu w "generalce" PPZM i klasie A7. Po sezonie 2006 kierowca podjął decyzję o przejściu do Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, do klasy N3.
Debiut w RSMP (Rajd Elmot) nie okazał się udany, bowiem zakończył się rozbiciem Opla Astra. W sezonie 2007 Tomasza Kramarczyka i Michała Trelę zobaczyliśmy jeszcze podczas Rajdu Nikon i Rajdu Rzeszowskiego, w których walczyli w N3. Sezon 2008 rozpoczął się dla popularnego Kramara od startu w Rajdzie Magurskim, który wygrał w klasie N3. Po imprezie zainteresowanie zawodnikiem sięgnęło zenitu do tego stopnia, że kibice postanowili powołać do życia akcję Fans for Kramar, mającą na celu zebranie funduszy na jego starty.
W międzyczasie Tomasz Kramarczyk wystartował w Rajdzie Krakowskim, którego niestety nie ukończył po awarii skrzyni biegów. Akcja Fans for Kramar nabrała jednak tempa i dla zawodnika zebrano ponad 6000 złotych! Wzrosło również zainteresowanie mediów, a efektem akcji była także pomoc Przemysława Zawady (manager Grzegorza Grzyba) oraz Tomasza Mikołajczyka, właściciela stajni Race Rent. Dzięki ich pomocy Tomasz Kramarczyk zaliczył testy w aucie S1600, a także wystartował w GSMP Załuż oraz w Subaru Poland Rally za kierownicą topowego Mitsubishi Lancera Evo IX.
Występ Lancerem był ostatnim startem Tomasza Kramarczyka, jednak rajdowa pauza nie oznaczała całkowitego rozbratu ze sportem. Popularnego Kramara zobaczyliśmy między innymi podczas rajdowej WOŚP, był on także głównym bohaterem efektownej produkcji Join The Chase 2, w której zmierzył się z Piotrem Liberą. Jednak rajdy to sport, który uzależnia i nie można po prostu z nim zerwać.
Dlatego też wszystkich kibiców z pewnością ucieszy fakt, że Tomasz Kramarczyk powraca! Załogę Kramarczyk/Trela w dobrze znanym Oplu Astra zobaczymy już podczas szutrowego Rajdu Lotos Baltic Cup, a także w kilku wybranych rundach w dalszej części sezonu. Popularny Kramar powalczy w klasie N3, będąc kolejnym zawodnikiem, który skorzysta z dopuszczenia do niej Opli Astra starszej generacji.