Bridgestone nie wprowadził, żadnych rewolucyjnych zmian w stosunku do zeszłego roku. Zmianie w niewielkim stopniu uległa sama konstrukcja opon, a także w składzie super miękkiej mieszanki, która będzie użyta w Monako oraz Montrealu. Ponadto podczas GP Bahrajnu kierowcy będą się ścigać na miękkich i średnich oponach, a nie jak to miało miejsce w 2007 roku na twardych i średnich.
- Zostały wprowadzone drobne zmiany w konstrukcji opon, a także ze względów bezpieczeństwa ulepszyliśmy super miękką mieszankę. Poza tymi zmianami, ogumienie niczym nie różni się od zeszłorocznych wersji ? uważa Hirohide Hamashima, dyrektor Departamentu Rozwoju Opon Wyścigowych.
Mamy nadzieję, że kierowcy będą uzyskiwać jeszcze lepsze czasu, dzięki ich doświadczeniu. W Bahrajnie po przeanalizowaniu danych, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie bardziej miękkich opon.
Oto jak przedstawiają się mieszanki na najbliższe wyścigi sezonu 2008:
1. GP Australii ? miękka i średnia
2. GP Malezji ? średnia i twarda
3. GP Bahrajnu ? miękka i średnia
4. GP Hiszpanii ? średnia i twarda
5. GP Turcji ? średnia i twarda
6. GP Monako ? super miękka i miękka
7. GP Kanady ? super miękka i miękka
8. GP Francji ? miękka i średnia
9. GP Wielkiej Brytanii ? średnia i twarda