Na spotkanie pomiędzy FC Barceloną i Realem Madryt czekają kibice na całym świecie. Kataloński klub z tej okazji przygotował nowe koszulki. Na ich froncie znajdzie się logo Rosalii. Barca ruch ten promuje w swoich mediach społecznościowych.
Na TikToku zaprezentowano specjalny filmik, w którym udział wziął m.in. Robert Lewandowski. Piłkarze ostentacyjnie żują gumę, co jest nawiązaniem do katalońskiej piosenkarki Rosalii. Artystka właśnie w taki sposób żuje gumę.
Rosalia to jedna z najbardziej znanych, katalońskich artystek jeżeli chodzi o obecną scenę muzyczną. Ta akcja ma pomóc jej w promocji kolejnego albumu, który ma ukazać się jeszcze w 2023 roku.
ZOBACZ WIDEO: Kryzys "Lewego"? Tym żyje polska piłka - Z Pierwszej Piłki #33
Pokazano już, jak koszulki mają wyglądać (zobaczyć można je poniżej). W niemal wszystkich meczach na froncie strojów Barcy było logo sponsora - Spotify. Jednak na mocy umowy dopuszczona jest zmiana loga. To drugi taki przypadek w tym sezonie. Wcześniej - także przy okazji El Clasico - firmę Spotify zastąpiło logo kanadyjskiego muzyka Drake'a.
Kibice, którzy chcą mieć w swojej kolekcji koszulkę ze znakiem katalońskiej gwiazdy muzyki, muszą przygotować się na spory wydatek. Limitowany strój z autografami to koszt 1 999,99 euro (w przeliczeniu 9 400 zł), a koszulka bez nich to kosztuje 399,99 euro, czyli blisko 1 900 zł.
Mecz FC Barcelona - Real Madryt/El Clasico w niedzielę o godz. 21. Transmisja w Eleven Sports, dostępnym w Pilot WP. Relacja tekstowa na WP SportoweFakty.
@fcbarcelona Something’s baking. And it’s not a ‘Bizcochito’. @Spotify #fcbarcelona #barcelona #barçaontiktok #Spotify ♬ sonido original - fcbarcelona
Czytaj także:
"To jest ten Piotr!" Włosi zachwyceni występem Zielińskiego
Napoli dokonało tego pierwszy raz w historii. Włosi czekali na taką fazę pucharową Ligi Mistrzów