Efekt Messiego już działa. Liczby klubu rosną w mgnieniu oka
W środę Lionel Messi oficjalnie potwierdził, że przechodzi do Interu Miami. Wartość marketingowa klubu rośnie w mgnieniu oka.
Szczególnie widać to po przykładzie Instagrama Interu. Maksymilian Michalczak, specjalista od marketingu, zauważył że w ciągu jednego dnia na tym portalu społecznościowym przybyło ponad 3.7 mln nowych fanów amerykańskiego klubu. I ta liczba ciągle rośnie!
Przybycie Leo Messiego to zdecydowanie bardzo dobry ruch nie tylko sportowy, ale także marketingowy. Postać Argentyńczyka z pewnością zapełni trybuny stadionu Interu, ale przyciągnie do klubu także nowych sponsorów.
Zobacz także:
Messi zaczyna nową erę. "Wyprzeda wszystkie miejsca na stadionach"
Dziennikarz z Rijadu: Arabię Saudyjską stać na Lewandowskiego. Cel ściągania gwiazd jest jasny