Agencja marketingowa Stor9_ działa od połowy 2017 roku. Swoją działalność zaczęła od obsługi kampanii reklamowych z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Później zaczęła obsługiwać m.in. Huberta Hurkacza i aktorkę Małgorzatę Kożuchowską. Realizowała też projektu dla wielu znanych marek.
W ubiegłym roku agencja, której właścicielem jest piłkarz FC Barcelony zanotowała wzrost przychodów o 4,2 proc. Wynosiły one 13,81 mln zł. Spadł przy tym zysk netto, który poprzednio wynosił 503,3 tys. zł, a za rok 2022 zysk wyniósł 137,4 zł.
- Rok 2022 był dla nas czasem wyzwań, w których mimo wszystko, dostrzegliśmy potencjał dalszego rozwoju. Działania podjęte w roku 2022 wprowadziły nas na ścieżkę wzrostu i wzmocnienia naszej pozycji na rynku, czego potwierdzeniem jest dynamika wzrostu Grupy Stor9, którą obserwujemy już od pierwszych miesięcy 2023 roku - przekazała w komunikacie Anna Zielińska, CEO i partner w Stor9_.
Z danych finansowych wynika, że działalność operacyjna Stor9_ kosztowała w ubiegłym roku 13,53 mln zł, co oznacza ponad milion złotych więcej niż rok wcześniej. To głównie efekt skoku wydatków na wynagrodzenia pracowników.
Agencja Stor9_ to jeden z wielu biznesów Lewandowskiego. Do piłkarza należy też m.in. agencja mediowa RL Media, która w 2021 roku osiągnęła zysk netto w wysokości 490,8 tys. zł. Danych za 2022 rok jeszcze nie opublikowano.
Czytaj także:
Cyrk w sparingu Rakowa Częstochowa. Sędzia zszedł z boiska!
Prawnicy "Lewego" w akcji. Poszło o memy
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Ależ cudne uderzenie. Ręce same składają się do braw