Umowa została podpisana na cztery lata, a jej zawarcie ogłoszono na poniedziałkowej konferencji prasowej.
- Enea konsekwentnie buduje rozpoznawalność swojej marki jako sponsora aktywnie i odpowiedzialnie angażującego się w rozwój sportu amatorskiego i zawodowego. Naturalnym stało się więc dla nas wsparcie obiektu sportowego tak bardzo ważnego dla Poznania i Wielkopolski, powszechnie znanego w całym kraju - powiedział Dariusz Szymczak, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.
- Jesteśmy przekonani, że na Enea Stadionie przeżyjemy wspólnie wiele kolejnych wspaniałych i emocjonujących chwil, związanych oczywiście z występami Lecha, ale też przy okazji innych wydarzeń. Warto podkreślić, że nasze dwie silne, poznańskie marki już współpracowały ze sobą wcześniej. Enea była obecna w "Kolejorzu" przy bardzo ważnym dla nas projekcie, czyli szkoleniu młodzieży w naszej akademii jako sponsor tytularny Lech Cup - podkreślił prezes klubu, Karol Klimczak.
Stadion Miejski zyskał sponsora po pięciu latach przerwy. Wcześniej, do końca czerwca 2018 roku, nazywał się Inea Stadion.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: pękniesz ze śmiechu. To najgorszy rzut karny w historii?