Praktycznie w każdym miesiącu wypływa mniejsza lub większa afera związana z PZPN. W ostatnim czasie najgłośniej jest o tym, że na trybunach podczas meczu Mołdawia - Polska jako członek związkowej delegacji pojawił się prawomocnie skazany za korupcję Mirosław Stasiak. W przeszłości brał udział w ustawieniu ponad 40 spotkań. Tymczasem jak gdyby nigdy nic, poleciał razem z kadrą do Kiszyniowa.
Później PZPN wydał oświadczenie, w którym świadomie lub nie zrzucił odpowiedzialność na sponsorów. To było jak gaszenie pożaru benzyną. Wybuchł skandal, a firmy współpracujące z organizacją zaczęły się od niej odwracać. To nie był jednak koniec.
Następnie bowiem powstało zamieszanie z Fernando Santosem w roli głównej. Saudyjski Al-Shaabab był bardzo zainteresowany zakontraktowaniem Portugalczyka u siebie, a to oznaczałoby jego rozstanie z polską kadrą. Sprawę po dłuższym czasie wyjaśniono, ale niesmak pozostał.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: skradł show przed graczami Juventusu. Zobacz, co zrobił z piłką
Teraz PZPN na czele z Cezarym Kuleszą interweniuje. Szymon Jadczak z Wirtualnej Polski poinformował, że organizacja zatrudni nową osobę odpowiedzialną za public relations.
"PZPN reaguje na aferę ze Stasiakiem. Oczywiście nie chodzi o ukaranie odpowiedzialnych za skandal. Na razie chcą zatrudnić nowego człowieka od komunikacji. Trwają rozmowy z pochodzącym z Wrocławia Tomaszem Kozłowskim, który właśnie odszedł z Faktu. Na dniach mają to ogłosić.
Tomasz Kozłowski w ostatnim czasie był szefem działu politycznego w "Fakcie". W rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl potwierdził, że odchodzi ze swojej dotychczasowej pracy.
- Potrzebowałem nowych wyzwań, a poza tym w życiu nie liczą się tylko pieniądze - skwitował swoją decyzję.
Jeśli Kozłowski faktycznie trafi do PZPN-u, to dołączy do działu komunikacji, który stanowią Aleksandra Rosiak (dyrektorka Departamentu Komunikacji i Mediów PZPN) oraz Jakub Kwiatkowski (rzecznik prasowy). Widać, że polska federacja piłkarska robi wszystko, by naprawić swoje błędy.
Czytaj także:
PKO BP Ekstraklasa przedłużyła umowy sponsorskie. "To dynamiczny rozwój"