Koniec kłopotów FC Barcelony? Optymizm w klubie Lewandowskiego

Getty Images / Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images / Na zdjęciu: piłkarze FC Barcelony
Getty Images / Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images / Na zdjęciu: piłkarze FC Barcelony

Jak donosi "Mundo Deportivo", FC Barcelona jest blisko pozyskania nowego sponsora. To znakomita informacja dla klubu, który od dawna boryka się z problemami ekonomicznymi i limitami narzuconymi przez finansowe fair play.

W tym artykule dowiesz się o:

Od kilku sezonów FC Barcelona pogrążona jest w kryzysie ekonomicznym. Z tego powodu władze La Ligi we wrześniu obniżyły roczny pułap wydatków kluby do kwoty 270 mln funtów. Zasady finansowego fair play sprawiają, że "Barca" musiała zredukować wydatki związane z wypłatami piłkarzami, co znacznie utrudnia również funkcjonowanie na rynku transferowym.

Według "Mundo Deportivo" znaczna część problemów klubu może niebawem zniknąć, gdyż Barcelona pracuje nad nową umową sponsorską. Chociaż hiszpańscy dziennikarze nie podają wprost o jaką firmę chodzi, to jednoznacznie sugerują, że umowa jest efektem ostatnich podróży Joan Laporta do Dubaju.

"Źródła w klubie z Barcelony potwierdziły Mundo Deportivo, że istnieje optymizm co do zamknięcia umowy sponsorskiej, która jest uważana za bardzo korzystną dla klubu. Umowa ta miałaby być konsekwencją ostatnich podróży Joana Laporty do Dubaju. Prezydent Barcelony planuje kolejny wyjazd, gdy tylko umowa zostanie przygotowana do podpisania, co wynika z zarządzania innymi dyrektorami, którzy kontynuowali negocjacje w ostatnich tygodniach" - czytamy.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Ronaldo szaleje. Tylko zobacz, co zrobił na treningu

Hiszpańscy dziennikarze zwracają też uwagę, że podpisanie umowy sponsorskiej może zredukować straty finansowe, jakie FC Barcelona w tym sezonie ponosi w dniach meczowych. Przypomnijmy, że w związku z remontem Camp Nou "Duma Katalonii" rozgrywa swoje spotkania na znacznie mniejszym Stadionie Olimpijskim. Co więcej, frekwencja na tym obiekcie jest na niskim poziomie, a w niektórych meczach La Ligi kibice zapełniali jedynie 60% miejsc na stadionie.

Zawarcie umowy sponsorskiej pomoże rozwiązać też trwające od miesięcy zamieszanie wokół sprzedaży akcji Barca Vision. Ich duży pakiet wykupił niemiecki fundusz inwestycyjny LIBERO Football Finance AG, który do 31 grudnia miał wpłacić na konto klubu 40 mln euro. Środki jak dotąd nie zostały przelane, dlatego "Duma Katalonii" wciąż poszukuje inwestora, który zrównoważy tę kwotę.

Przypomnijmy, że "Barca" zajmuje obecnie 3. miejsce w La Lidze, ze stratą 8 punktów do Realu Madryt. Klub z Katalonii rywalizuje też w Lidze Mistrzów i we wtorek 12 marca rozegra rewanżowy mecz z SSC Napoli w ramach 1/8 finału. Spotkanie w Neapolu zakończyło się wynikiem 1:1.

Czytaj też:
Ruszają rewanże 1/8 finału Ligi Mistrzów. Fortuna do zgarnięcia!
Nietypowy termin. Lewandowski rzadko gra w tym dniu

Komentarze (6)
avatar
Koń się śmieje
6.03.2024
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Pamiętam doskonale , drewniany Żel zdawał egzamin razem z moim Wożnicą ! 
avatar
Pan Treser
6.03.2024
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Pamiętam doskonale , drewniany Żel zdawał z moją Kapucynką egzamin z liczenia bananów na drzewie ! 
avatar
Karząca Ręka sprawiedliwości
6.03.2024
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Zgodnie z art. 270 Kodeksu karnego, kto w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnoś Czytaj całość
avatar
1Pogromca treseraklonów
6.03.2024
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Nawet koń się śmieje na takie tłumaczenie ! Drewnu do gwiazdy brakuje 1000 lat świetlnych . A żałosny skowyt sekty to opera dla moich uszów ! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.