"Grupa InPost została Oficjalnym Partnerem Atletico Madryt! Od sezonu 2024/2025 będziemy wspierać czołowy klub LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej - drużynę, której historia sięga ponad wieku!" - napisał na X-ie Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
Na czym będzie polegała współpraca polskiej firmy z Atletico? Paczkomaty InPost zostaną ulokowane na stadionie Civitas Metropolitano, na którym swoje domowe mecze rozgrywa drużyna prowadzona przez trenera Diego Simeone.
Ponadto na obiekcie będą widoczne reklamy spółki. InPost będzie też oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico. Kibice, chcący zamówić gadżety klubowe, będą korzystać właśnie z usług polskiej firmy.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie Można oglądać bez końca. Bramka stadiony świata
"InPost i Atletico Madryt łączy też zaangażowanie w troskę o środowisko, dlatego utworzymy Radę Zrównoważonego Rozwoju, aby wspólnie działać na rzecz zrównoważonego rozwoju" - dodał Brzoska.
To nie pierwszy raz, gdy InPost wchodzi w środowisko sportowe. Firma jest też partnerem klubu z Premier League, Newcastle United, wyścigu kolarskiego Tour de France oraz strategicznym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.
"Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost Group, z ponad 8000 punktów odbioru OOH. Tylko w pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87 proc. rok do roku" - czytamy.
Zobacz także:
Tyle Wisła zapłaciła za Rodado. Szok!
Kolejny Ukrainiec w Lechii Gdańsk. "Jesteśmy zaszczyceni"