Telewizja Canal+ od sezonu 2024/25 pozyskała prawa do transmisji rozgrywek Ligi Mistrzów na teren Polski. Jak dowiedział się portal Wirtualne Media, widzów czeka niespodzianka, jeśli chodzi o pokazywanie reklam.
"Group One, do której należą takie agencje, jak Value Media, Chage Serviceplan kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej" - czytamy na wirtualnemedia.pl.
Nowy produkt pod nazwą "Golden Spot" jest trwającym 30 sekund spotem reklamowym, który będzie pokazywany tuż przed rozpoczęciem meczów prestiżowej Champions League. Emisja ma się rozpoczynać zaraz po hymnie Ligi Mistrzów i... kończyć tuż przed pierwszym gwizdkiem sędziego.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Można oglądać bez końca. Bramka stadiony świata
- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - powiedział Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One).
"Golden Spot" będzie dostępny w trakcie transmisji Canal+ z każdego ze 167 meczów Ligi Mistrzów w sezonie 2024/25, która będzie rozgrywana w nowym formacie.
Po raz pierwszy w historii LM rywalizować będzie 36 drużyn. W fazie ligowej każda z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Po rozegraniu wszystkich spotkań (łącznie 144) osiem pierwszych zespołów w jednej, zbiorczej tabeli zakwalifikuje się bezpośrednio do 1/8 finału, gdzie będą rozstawione.
Ekipy z miejsc 9-24 zagrają w barażach (systemem mecz i rewanż) o pozostałe osiem wolnych miejsc w fazie pucharowej. Kolejne rundy tej fazy (do finału) pozostaną już bez zmian.
Zobacz:
Ujawnił, co się dzieje w szatni Legii. Klub wydał oświadczenie
Duża zmiana w zespole Szymona Marciniaka