Lewandowski o Yamalu. Słowa na pewno dotrą do Barcelony

Getty Images / Pedro Salado / Na zdjęciu: Robert Lewandowski i Lamine Yamal
Getty Images / Pedro Salado / Na zdjęciu: Robert Lewandowski i Lamine Yamal

Przechodząc do FC Barcelony w 2022 roku, Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z bardzo utalentowanymi piłkarzami. Rio Ferdinand w swoim ekskluzywnym wywiadzie zapytał kapitana reprezentacji Polski o Lamine'a Yamala. Padły bardzo piękne słowa.

W 2022 roku Robert Lewandowski zdecydował się opuścić Bayern Monachium i został częścią FC Barcelony. Joan Laporta sprowadził kapitana reprezentacji Polski nie tylko po to, aby zatroszczył się on o strzelanie bramek. "Lewy" miał także służyć swoim doświadczeniem młodym piłkarzom Blaugrany.

A jeśli chodzi o wielkie talenty "Dumy Katalonii", to na pierwsze miejsce wysuwa się Lamine Yamal. W wieku 17 lat ma on już na koncie choćby mistrzostwo Europy wywalczone z hiszpańską drużyną narodową. O tego piłkarza już biją się wielkie kluby. Prezes Barcelony stwierdził, że ten zawodnik nie jest na sprzedaż i odrzucił choćby gigantyczną ofertę francuskiego PSG.

O Yamala został zapytany także Lewandowski, gdy był gościem Rio Ferdinanda w jego programie na YouTube. Kapitan reprezentacji Polski szczerze przyznał, że był pod wrażeniem ogromnego potencjału tego młodego piłkarza.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Ależ trafienie w Meksyku! Trafiła z ponad 40 metrów

- W przypadku Lamine'a pierwsze, co pomyślałem, to: "jak to wszystko jest możliwe w jego wieku?". On był już na takim poziomie... W wieku zaledwie 16 lat niemożliwe jest być tak dobrym i tak inteligentnym - mówił Lewandowski.

36-letni napastnik reprezentacji Polski stara się pomagać takim piłkarzom jak Yamal. - Zawsze staram się coś doradzić, bo z jednej strony to niesamowite, co Yamal już osiągnął i co robi. Ale musi też myśleć, że w krótkim czasie czeka go wielkie wyzwanie, by kontynuować grę na takim samym poziomie, a może nawet pójść o krok dalej. Nie mówimy tu o 2-3 latach, tylko o dziesięciu - stwierdził.

Lewandowski przyznał także, że czasy się zmieniły. Dziś młodzi piłkarze nie lubią, gdy się na nich krzyczy. Oczywiście zdarzają się takie sytuacje, ale trzeba umieć znaleźć równowagę. Nie zawsze krzyk to najlepszy sposób do motywowania zawodników.

Komentarze (7)
avatar
Beata Beatrycze
22.11.2024
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
avatar
Handwerka Service
22.11.2024
Zgłoś do moderacji
39
38
Odpowiedz
Za Yamala PSG wykładało 250 mln euro a za drewniaka jak ktoś wyłoży 25mln to maks .Statystyki meczowe pokazują że motorem Barcelony jest Yamal, Raphina,Pedri a Lewy ich pouczać to może jak bez. Czytaj całość
avatar
KontuzjaPlecówKłoderta
22.11.2024
Zgłoś do moderacji
22
5
Odpowiedz
Smaruje bo wie że dzięki niemu dostaje na 5 metr 
avatar
Tomasz Wierny
21.11.2024
Zgłoś do moderacji
43
9
Odpowiedz
Ciekawe co ty potrafisz ? Myślę że ty w swoim życiu nic nie osiągnąłeś i nic nie osiągniesz!!! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.