Ludzie wściekli na Polsat. Jest odpowiedź stacji

PAP / Leszek Szymański/X / Kibice masowo zgłaszali problem z transmisją meczu Legii
PAP / Leszek Szymański/X / Kibice masowo zgłaszali problem z transmisją meczu Legii

W trakcie meczu Legii Warszawa z Chelsea FC wielu internautów donosiło o awarii usługi Polsat Plus Box, która uniemożliwiała im śledzenie spotkania. O komentarz poprosiliśmy przedstawicieli Cyfrowego Polsatu.

Czwartkowy mecz 1/4 finału Ligi Konferencji między Legią Warszawa a Chelsea FC cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Duża część kibiców planowała obejrzeć spotkanie za pośrednictwem płatnej internetowej usługi Polsat Box Go.

Chwilę przed początkiem meczu zaplanowanego na 18:45 pojawiły się jednak duże problemy w działaniu platformy. Użytkownicy w mediach społecznościowych - zarówno dziennikarze sportowi, jak i kibice - donosili, że nie są w stanie wyświetlić transmisji. Sytuacja nie uległa też poprawie po pierwszym gwizdku sędziego, a sfrustrowani internauci donosili o kolejnych problemach (Więcej: TUTAJ).

W piątek redakcja WP SportoweFakty poprosiła o komentarz przedstawicieli Cyfrowego Polsatu. Zapytaliśmy o przyczyny awarii, a także o to, czy firma planuje rekompensaty dla kibiców, którzy nie mogli skorzystać z wykupionej usługi. W odpowiedzi otrzymaliśmy jedynie ogólnikowy komunikat.

"Przepraszamy za niedogodności podczas korzystania z usług Polsat Box Go, które mogły wystąpić u części użytkowników. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone indywidualnie. Nasze biuro obsługi klienta rozpatruje je tak szybko, jak jest to możliwe. Przyczyny sprawdzamy" - napisała Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu.

Później odbyliśmy z nią również rozmowę telefoniczną. Nie uzyskaliśmy jednak bardziej szczegółowej informacji. - Nadal sprawdzamy, z czego mógł wynikać problem. Chcemy uniknąć spekulacji na temat przyczyn do momentu, gdy zakończymy czynności - przekazała.

Zomer dodała, że być może bardziej szczegółowe informacje będą dostępne w dalszej części dnia. Gdy otrzymamy dodatkowe dane, niezwłocznie je przekażemy.

Skalę problemów z transmisją pokazują dane zamieszczone na stronie downdetector.pl, która rejestruje problemy zgłaszane przez klientów poszczególnych usługodawców. Na wykresie widać, że w czwartek na kilka godzin przed startem meczu pojawiały się tylko pojedyncze incydenty.

Liczba zgłoszeń do Cyfrowego Polsatu w czasie meczu Legii
Liczba zgłoszeń do Cyfrowego Polsatu w czasie meczu Legii

Po 18:00 ich liczba zdecydowanie wzrosła. W kulminacyjnym momencie rejestrowano ponad 2000 raportów na kwadrans. Największa częstotliwość zgłaszania awarii miała miejsce między godziną 18 a 19, a więc w pierwszych fragmentach meczu. W kolejnych minutach ich liczba systematycznie malała, a około 21:00 spadła do poziomu kilkunastu lub kilkudziesięciu zgłoszeń na kwadrans.

Dodajmy, że Legia przegrała z Chelsea FC 0:3. Rewanż odbędzie się w przyszły czwartek na Stamford Bridge w Londynie. Początek o godzinie 21:00.

Komentarze (17)
avatar
eustachy motyka
12.04.2025
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Mecze polskich drużyn w pucharach powinny być w otwartym Polsacie bo reprezentują cały kraj i naród.
A na reklamach zarobili by dużo więcej bo mogliby zaśpiewać dużo większe kwoty a reklamodaw
Czytaj całość
avatar
XXX......
12.04.2025
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Lepiej by było aby całkowicie wyłączyli niż pokazywali taki blamaż Legii 
avatar
Robert Przystupa
11.04.2025
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
W transmisji z satelity wszystko było ok. Żadnych problemów 
avatar
ajn
11.04.2025
Zgłoś do moderacji
6
1
Odpowiedz
Polsat sprzedaje nam takie usługi cztery lata z nich korzystałem biegałem z góry na dół i wciskałem cyferki tak mamili aż miarka się przebrała , wcisnęli dekodery i rutery które ze sobą nie wsp Czytaj całość
avatar
bób humor i włoszczyzna
11.04.2025
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Ja nie uważam nic, ale gdyby Anglicy nie strzelili trzech goli to byłby remis. Gdyby zamiast Chelsea grała Mławianka to Legia by wygrała 1:0 
Zgłoś nielegalne treści