Pakiety "Hity Wiosny" - tak nazywa się najnowsza oferta klubu z Łazienkowskiej dla warszawskich kibiców. Jest to pierwsza taka oferta na Legii. W stolicy karnety na cały sezon nigdy nie cieszyły się dużym zainteresowanie. Jak tłumaczył na początku sezonu prezes Legii Paweł Kosmala wynika to, z bardzo dużej oferty kulturalnej Warszawy, przez którą decyzje kibiców o pójściu na mecz zapadają dopiero pod koniec tygodnia. W lipcu klub sprzedał tylko 8 tysięcy karnetów.
Od wtorku wprowadzono nowe rozwiązanie. Kibicom proponowany jest pakiet, który zawiera wejście na trzy mecze wiosenne Legii z Wisłą, Widzewem i Polonią Warszawa. Można go kupić przez internet, w Punkcie Obsługi Kibica na stadionie Legii oraz w tzw. wyspach Legii w czterech centrach handlowych stolicy. Klub jednocześnie zastrzegł, że karnety na rundę wiosenną nie będą sprzedawane, co nie miało miejsca w ubiegłych latach. Oferta ta nikogo by nie zdziwiła, gdyby nie to, że pakiet w porównaniu do biletów kupowanych osobno będzie około 100 złotych… droższy.
Wszystkie trzy mecze oferowane w pakiecie kwalifikują się do I kategorii cenowej, droższej. I tak, trzy bilety normalne na oferowane mecze na najdroższej trybunie kosztują łącznie 390 zł. Tymczasem w pakiecie cena wynosi aż 507 zł. Mniejsza różnica w cenie jest na miejsca w sektorze ultras za bramką, gdzie trzy bilety normalne kosztowały by 150 zł. a pakiet tam kosztuje 195 zł.
Ten oryginalny ruch ze strony władz klubu na pewno wywoła wiele dyskusji. Zazwyczaj wszelkie pakiety polegają na tym, że ich cena jest niższa, niż w przypadku osobnego zakupu każdego z produktów. Z kolei zaletą oferty jest możliwość zakupu trzech biletów na raz i oszczędzenie czasu na wiosnę. Teraz trzeba zaczekać na to, co klubowi odpowiedzą warszawiacy.