Co zyska Zagłębie na współpracy z Falubazem?

W środę KGHM Zagłębie Lubin rozpocznie oficjalną współpracę z klubem żużlowym Falubazem Zieloną Górą. Kibice tej drużyny będą mogli m.in. kupić po preferencyjnej cenie karnety na spotkania Miedziowych.

Na mocy dokumentu Zagłębie Lubin i Zielonogórski Klub Żużlowy będą wymieniały doświadczenia, podejmowały wspólne inicjatywy i wspierały swoje działania. - Przede wszystkim polega na wymianie doświadczeń w sprawach marketingowych i organizacyjnych, współpraca zakłada promowanie wizerunków obu klubów i wspieranie podejmowanych inicjatyw skierowanych wzajemnie do kibiców. Zarówno Zagłębie, jak i ZKŻ dysponują odpowiednimi narzędziami oraz doświadczeniami, bliska współpraca pozwoli wybrać obu stronom najlepsze rozwiązania przy budowaniu marketingowych kampanii - mówi Jacek Jurkiewicz, dyrektor marketingu i PR w Zagłębiu Lubin.

Już wcześniej lubinianie organizowali akcje marketingowe w województwie lubuskim. Pojawiali się w szkołach i domach dziecka. Także w Zielonej Górze zawisły bilbordy zachęcające do kupna karnetów na domowe mecze na Dialog Arena. Wielu fanów z tamtych stron przyjeżdżało do Lubina. Zagłębie liczy, że dzięki tej współpracy będzie ich jeszcze więcej, a pomóc ma im w tym oficjalna współpraca z klubem żużlowym. - Umowa o współpracy marketingowej to efekt długotrwałych rozmów przedstawicieli obu klubów. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze ustalenia zostaną sformalizowane i możemy zacząć wdrażać je w życie - dodaje Jurkiewicz.

Umowa z Falubazem to jeden z kilku elementów tej akcji - oprócz obecności Zagłębia w mediach i kampanii wizerunkowej, przedstawiciele klubu są już po wstępnych ustaleniach ze Stowarzyszeniem Zagłębie Fanatyków na temat promocji w regionie, wspierania fan-clubów i innych wspólnych inicjatyw.

Źródło artykułu: