Na centralnej części koszulek zawodników nie będzie już loga firmy Mróz. Pojawi się za to Family House - deweloper, którym zarządza prezes Izabella Łukomska-Pyżalska. Do tej pory sterniczka zielonych finansowała klub ze środków własnych, lecz teraz zdecydowała się wyeksponować wizerunek swojej firmy.
Warta i Mróz zakończyły współpracę. Powód? Stanowiska obu podmiotów co do warunków jej kontynuacji były rozbieżne i nie osiągnięto porozumienia.
Od sezonu 2011/2012 warciarze będą mieli również nowego sponsora technicznego. Wieloletnia współpraca z firmą Jako dobiegła końca. Zastąpi ją Nike, który przygotuje dla zawodników cały sprzęt sportowy, m. in. koszulki, spodenki oraz piłki.
Wszystkie zmiany zostaną ogłoszone w poniedziałek na specjalnej konferencji prasowej. Logo Family House już jednak widnieje w rubryce "sponsor strategiczny" na oficjalnej stronie internetowej klubu.