Na początku sierpnia obowiązki prokurenta w bydgoskim klubie przejął Piotr Lizak. Nowy szef marketingu na czwartkowej konferencji zapowiedział szereg zmian dotyczących funkcjonowania spółki. - Chcemy w odpowiedni sposób budować wizerunek klubu - odpowiada Lizak. - Pracujemy nad tym, aby w inny sposób dotrzeć do naszych kibiców. Prawdopodobnie zacznie się to już od meczu z Ruchem Radzionków.
Jego zdaniem nowe szefostwo Zawiszy musi wyjść z ofertą do swoich sympatyków. Są to nie tylko działania związane z reklamą samego spotkania, ale też przedmeczowe konferencje prasowe. Dzięki nim kibice mają poznać bliżej zespół i pracę sztabu szkoleniowego. - Ceny biletów pozostaną oczywiście bez zmian - zapewnił Lizak. - Ponadto dzięki współpracy z mediami proponujemy szereg różnych konkursów, aby zwiększyć zainteresowanie danym meczem.
Władze klubu liczą, że już wkrótce na trybunach bydgoskiego obiektu zasiądzie ponad dziesięć tysięcy kibiców. - Od nas muszą wychodzić najnowsze informacje dotyczące funkcjonowania drużyny i samej spółki. Inaczej będą też zorganizowane wyjazdy bydgoskich kibiców, bowiem zmieniły się pewne realia jeśli chodzi o mecze w I i II lidze. Proponujemy imienną listą wraz z nazwiskami i peselami - dodał Lizak.
Co ciekawe, mecze Zawiszy cieszą się olbrzymim zainteresowaniem dziennikarzy. Jak poinformował Lizak, klub dostał wnioski na akredytacje od blisko 90 osób. W najbliższą sobotę bydgoszczanie zmierzą się na własnym obiekcie z Olimpią Elbląg. Swój przyjazd zapowiedziało ponad 400 kibiców beniaminka.