Pogoń zyskała silnego sponsora

 / Kibice Pogoni Szczecin
/ Kibice Pogoni Szczecin

Portowcy powrócą na boiska T-Mobile Ekstraklasy z logiem nowego sponsora na koszulkach. - Kwota na umowie ma na pewno sześć zer - ujawniono w piątek podczas jej uroczystego podpisania.

Głównym partnerem Pogoni w nadchodzącym sezonie będą Zakłady Chemiczne Police, wchodzące w skład Grupy Azoty Tarnów. - Kwota na umowie ma na pewno sześć zer - zdradził prezes zarządu zakładów Krzysztof Jałosiński, nie ujawniając jednocześnie dokładnej wielkości wsparcia.

Do uroczystego podpisania umowy sponsorskiej doszło w piątek w siedzibie klubu. Dokonali go Jałosiński, a także prezes szczecińskiego klubu Jarosław Mroczek. - Bez tej umowy nie byłoby Pogoni w T-Mobile Ekstraklasie - mówił odważnie sternik Portowców.

- Po awansie stanęliśmy przed zupełnie nowymi wyzwaniami. Jednym z tych podstawowych było pozyskanie partnera, który pozwoli nam stabilnie funkcjonować na najwyższym poziomie. Po roku trudnych rozmów uzgodniliśmy warunki współpracy z ZCh Police, a środki przeznaczone przez sponsora są znaczne - komentował prezes Pogoni.

- Po pięciu latach doczekaliśmy się poważnego sponsora. Dzięki niemu możemy od siebie oczekiwać dobrych wyników - wtórował odpowiedzialny za kwestie sportowe w klubie Grzegorz Smolny. W ramach współpracy logo polickiego zakładu znajdzie się w centralnym miejscu na koszulkach zawodników i stadionie.

W centralnym miejscu koszulek Portowców znajdzie się logo nowego sponsora
W centralnym miejscu koszulek Portowców znajdzie się logo nowego sponsora

- Oczekujemy korzyści biznesowych. Pieniądze, które chcemy włożyć w działalność Pogoni, muszą się przełożyć na dobry wizerunek firmy. Przed podjęciem decyzji o wsparciu, osiem miesięcy temu, sprawdziliśmy stan finansów klubu. Potwierdziło się, że jest to zdrowa jednostka biznesowa. Poza tym zależy nam na wsparciu zespołu, który zawalczy o najwyższe cele - podsumował Krzysztof Jałosiński.

Logo ZCh Police zastąpi na strojach Pogoni charakterystyczny znak piwa Bosman. Jego producent nie wycofuje się jednak ze wspierania klubu. - Firma Carlsberg dopracowała warunki umowy sponsorskiej i jest z nich zadowolona - uspokoił kibiców Mroczek.

Podczas piątkowego spotkania Jarosiński otrzymał z rąk prezesa Pogoni pamiątkową koszulkę z numerem jeden. Przy okazji zdradzono, że szczecinianie założą w nadchodzącym sezonie nie bordowe, a granatowe barwy. Jarosław Mroczek zapowiedział również, że niebawem zostanie podpisana umowa, mająca na celu uściślenie współpracy z piłkarską drużyną Chemika Police.

Komentarze (5)
ojega
20.07.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Oczekujemy korzyści biznesowych. Pieniądze, które chcemy włożyć w działalność Pogoni, muszą się przełożyć na dobry wizerunek firmy" - tu ziemia 
banito1989
20.07.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
bardzo dobry ruch działaczy:) 
avatar
DariuszPortowiec
20.07.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
walka o puchary czyżby?