Arka jako pierwszy i jedyny klub w Polsce ma spersonalizowane koszulki (foto)

Podczas konferencji prasowej Arka zaprezentowała nowe komplety strojów na sezon 2012/13. Nowy sprzęt Adidasa prezentuje się wyjątkowo efektownie i został zaprojektowany specjalnie dla gdynian.

W tym artykule dowiesz się o:

Na spotkaniu z mediami obecni byli: przedstawiciel ds. piłki nożnej w firmie Adidas Poland Michał Siwik oraz dyrektor zarządzający firmy Red Box Maciej Jankowiak.
Dyrektor Red Box-u chwalił sobie dotychczasową współpracę z nadmorskim klubem: - Firma Red Box przez parę ostatnich lat współpracowała z firmą JAKO, teraz natomiast współpracujemy z Adidasem, było więc oczywiste, że także Arkę chcieliśmy ubrać w sprzęt Adidasa, bo współpracujemy już razem prawie 6 lat. Nowy model powstał specjalnie dla Arki. Jest to klasyczna i bardzo elegancka, żółta koszulka z niebieskimi paskami i niebieskim kołnierzykiem. Jest to specjalny model wykonany z najwyższej jakości materiałów, w technologi ClimaLite. Wzór tej koszulki jest niedostępny w żadnym katalogu Adidasa. Mamy więc nadzieję, że kibice będą ją kupowali, a Arce przyniesie ona szczęście i wygrane mecze. Koszulka już od tygodnia jest w oficjalnej sprzedaży w naszym fan-shopie na stadionie przy ulicy Olimpijskiej. Jest  dostępna  także przez naszą stronę internetową: www.redboxsport.pl.

Dodajmy, że nowa koszulka Arki z haftem kosztuje 179 zł, a z pełnym brandingiem, reklamami i własnym nazwiskiem 199 zł. W ciągłej sprzedaży będą również poprzednie modele.

Dyrektor zarządzający Red Box Maciej Jankowiak i przedstawiciel ds piłki nożnej Adidas Poland Michał Siwik.
Dyrektor zarządzający Red Box Maciej Jankowiak i przedstawiciel ds piłki nożnej Adidas Poland Michał Siwik.

Z kolei przedstawiciel firmy Adidas, który na konferencję przyleciał prosto z Warszawy, podkreślił, że Arka jest pierwszym i jak na razie jedynym klubem w Polsce, któremu firma Adidas uszyła w pełni spersonalizowane, czyli indywidualne i na zamówienie według własnego wzoru - koszulki. - Cieszy mnie, że Arka Gdynia jako pierwszy, profesjonalny klub w Polsce, stworzyła w pełni spersonalizowaną koszulkę poprzez nasz konfigurator. Takiego wzoru nie ma w żadnym katalogu. Jest to specjalna oferta tylko i wyłącznie skierowana do gdyńskiego klubu i jego kibiców. Jest ładna, wyjątkowa technologicznie i prezentuje się bardzo elegancko. Mamy nadzieję, że spodoba się również kibicom. Być może na przyszły sezon stworzymy kolejny, specjalny model nawiązujący do strojów, w jakich Arka grała 15 lat temu. Prosty, żółty z niebieskimi pasami i bez kołnierzyka, a także dodatkowo strój wyjazdowy: niebieski z żółtymi pasami. Przekazaliśmy Arce w sumie po sześć kompletów  strojów dla każdego piłkarza. Życzę Arce, aby w tych koszulkach awansowała do ekstraklasy - powiedział Michał Siwik z Adidasa.

W sprzęcie tej firmy występowało w ubiegłym sezonie na boiskach ekstraklasy aż 8 z 16 klubów - natomiast w I-lidze dodatkowo 4 kluby, w tym Arka. Również w niższych ligach gra kilkanaście zespołów w barwach z tradycyjnymi trzema paskami na rękawie.  Fun-shop Red Boxa ze sprzętem Adidasa na stadionie w Gdyni, został doceniony przez centralę w Warszawie i jej prezesa Artura Czerwonogrodzkiego.

 - Uważam nasz sklep firmowy w Trójmieście za jeden z najlepszych. Zarówno pod względem lokalizacji, designu jak i asortymentu. Kibic żółto-niebieskich znajdzie tam wszystko, czego oczekuje. Porównałbym go tylko z tym, który mamy na stadionie Legii w stolicy.

Tak prezentuje się nowy podstawowy komplet Arki Gdynia wykonany w technologi ClimaLite.
Tak prezentuje się nowy podstawowy komplet Arki Gdynia wykonany w technologi ClimaLite.
Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.