Frekwencja na stadionach piłkarskich po 13. kolejce T-Mobile Ekstraklasy

Aż sześć z ośmiu spotkań T-Mobile Ekstraklasy obejrzało poniżej siedmiu tysięcy osób. Najwięcej fanów stawiło się na mecz Legii Warszawa z Widzewem Łódź.

W tym artykule dowiesz się o:

Najwyższą frekwencję w 13. kolejce T-Mobile Ekstraklasy zanotowano w Warszawie i we Wrocławiu, jednak zarówno stadion Legii, jak i obiekt na którym gra Śląsk straszyły pustkami. Pozostałe spotkania obejrzało bardzo mało osób. Trzy mecze rozgrywane w województwie śląskim, łącznie zobaczyło niespełna 10 tysięcy osób.

13. kolejka T-Mobile Ekstraklasy:
Korona Kielce - Piast Gliwice - 6 346
Legia Warszawa - Widzew Łódź - 12 356
PGE GKS Bełchatów - Lechia Gdańsk - 1 800
Polonia Warszawa - KGHM Zagłębie Lubin - 4 100
Górnik Zabrze - Pogoń Szczecin - 3 000
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok - 11 522
Ruch Chorzów - Wisła Kraków - 3 000
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Lech Poznań - 3 000

ZespółŚrednia ilość widzówMecze u siebieŁączna ilość widzów
Lech Poznań 24 670 6 148 022
Wisła Kraków 16 349 6 98 092
Lechia Gdańsk 15 894 6 95 362
Legia Warszawa 15 551 7 108 861
Śląsk Wrocław 14 068 7 98 479
Pogoń Szczecin 8 466 7 59 262
KGHM Zagłębie Lubin 7 663 6 45 978
Korona Kielce 6 551 6 39 309
Piast Gliwice 5 511 6 33 065
Polonia Warszawa 5 044 6 30 263
Widzew Łódź 4 407 7 30 850
Ruch Chorzów 4 167 6 25 000
Jagiellonia Białystok 3 505 7 24 536
Podbeskidzie Bielsko-Biała 3 028 7 21 200
Górnik Zabrze 3 000 6 18 000
PGE GKS Bełchatów 1 821 7 12 750

Łącznie na trybunach w 13. kolejce T-Mobile Ekstraklasy: 45 124 widzów.

Średnio jeden mecz 13. kolejki I ligi
obejrzało: 5 640 widzów.

Łącznie na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/13: 889 209 widzów (104 mecze).
Średnio mecz na trybunach T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/13 obejrzało:

8 550 widzów.

W I lidze rozegrano zaległy mecz 14. kolejki. Spotkanie Miedzi Legnica z Dolcanem Ząbki obejrzało 2 tysiące osób.

14. kolejka I ligi (spotkanie zaległe)
Miedź Legnica - Dolcan Ząbki - 2 000

KlubŚrednia ilość widzówMecze u siebieŁączna ilość widzów
Cracovia Kraków 8 400 7 58 802
Arka Gdynia 4 734 9 42 604
Zawisza Bydgoszcz 4 333 9 39 000
Stomil Olsztyn 3 078 9 27 899
Miedź Legnica 2 800 7 19 600
GKS Katowice 2 300 11 25 300
Olimpia Grudziądz 2 037 8 16 300
Sandecja Nowy Sącz 1 889 9 17 000
ŁKS Łódź 1 422 8 11 382
Flota Świnoujście 1 370 10 13 700
Warta Poznań 1 371 7 9 600
Polonia Bytom 1 352 9 12 168
Bogdanka Łęczna 1 250 8 10 000
Okocimski Brzesko 1 022 9 9 200
Termalica Bruk-Bet Nieciecza 950 8 7 600
Dolcan Ząbki 787 8 6 300
Kolejarz Stróże 656 8 5 250
GKS Tychy 436 8 3 490

Łącznie na trybunach I ligi w sezonie 2012/13: 339 562 widzów (152 mecze).*

Średnio mecz na trybunach I ligi w sezonie 2012/13 obejrzało: 2 234 widzów

*spotkania bez udziału publiczności nie są wliczane do klasyfikacji

Komentarze (9)
avatar
Remle
28.11.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
frekwencja na meczach Ruchu Chorzów jest ostatnio zatrważająca. I najgorsze jest to, że Ruch ma lepszą frekwencję na wyjazdach niż u siebie. DLaczego tak się dzieje? Moim zdaniem nie tylko chod Czytaj całość
avatar
Selekcjoner 69
28.11.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No Lech pobił wszystkich.... BRAWO !!
Natomiast najbardziej mnie zawiódł Górnik Z, zespół z takim kibicami i frekwencją na poziomie I ligi to porażka. 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (873 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.