W ramach wsparcia finansowego drużyny piłki nożnej wrocławskiego klubu, na czas najbliższego sezonu piłkarskiego, przygotowane zostaną wspólne akcje dedykowane kibicom Śląsk Wrocław.
Na mocy podpisanej umowy Piast będzie występował jako sponsor klubu podczas wszystkich oficjalnych meczów ligowych i pucharowych rozgrywanych przez drużynę WKS Śląsk Wrocław. Wzorem lat ubiegłych, Piast będzie widoczny na Stadionie Wrocław, m.in. na bandach reklamowych, tablicach świetlnych oraz materiałach promocyjnych klubu. Logotyp marki Piast eksponowany również będzie na oficjalnej stronie WKS Śląsk Wrocław z aktywnym linkiem do strony www Piasta, a także na materiałach, takich jak bilety, karnety czy plakaty komunikujące akcję promocyjną adresowaną do kibiców. W tym sezonie logo Piasta nie jest umieszczone na koszulkach zawodników. Decyzja ta jest podyktowana potrzebą rozwijania akcji dedykowanych kibicom, na które będą potrzebne dodatkowe środki. Te aktywności mają na celu uatrakcyjnienie meczów, przyczyniając się również do zwiększenia liczby mieszkańców Wrocławia i okolic pojawiających się na meczach Śląska.
- Bardzo nas cieszy fakt, iż kontynuujemy współpracę. WKS Śląsk Wrocław to klub o wieloletniej tradycji, utytułowany z racji swoich sukcesów sportowych. Piast jest marką silnie związaną z Wrocławiem i Dolnym Śląskiem, od lat mocno zaangażowaną w rozwój tego klubu. Mamy ogromną nadzieję, że rozgrywane w obecnym sezonie mecze wrocławskiej drużyny dostarczą jej miłośnikom wspaniałych sportowych emocji. Planujemy także aktywności stadionowe i pozastadionowe, które towarzyszyć będą rozgrywkom - przy współpracy z klubem - mówi Marcin Burdach, Dyrektor Sponsoringu w Carlsberg Polska.
- Marka Piast wspiera nasz klub od wielu lat. Była z nami nie tylko w momentach, w których Śląsk osiągał największe sukcesy, ale również wtedy, gdy graliśmy w niższych ligach, w których nie jest łatwo pozyskać stabilnego sponsora. Taki partner to prawdziwy skarb. Dlatego jestem bardzo zadowolony, że będziemy współpracować również w przyszłym sezonie - mówi Piotr Waśniewski, prezes Zarządu WKS Śląsk Wrocław SA.
W ramach kontynuowanej umowy, Piast ma prawo posługiwać się herbem klubu w promocjach piwa Piast adresowanych do konsumentów - sympatyków WKS Śląsk Wrocław oraz innych działaniach marki, podejmowanych we współpracy z klubem.