Borussia - Bayern jak El Clasico? "Do meczów Barcy z Realem jeszcze sporo brakuje"

W Dortmundzie i Monachium przyznają, że ich mecze nie mogą równać się z hiszpańskimi Gran Derbi. - W naszym przypadku to trwa dopiero od trzech czy czterech lat - mówi Arjen Robben.

Odkąd w sezonie 2010/2011 Borussia Dortmund zaczęła kroczyć od zwycięstwa do zwycięstwa i zaczęła walczyć o mistrzostwo kraju, pojedynki zespołu Juergena Kloppa z Bayernem Monachium wzbudzają spore emocje nie tylko w Niemczech. Pozycję obu zespołów z Bundesligi umocnił fakt, że w minionej edycji Ligi Mistrzów dotarły do wielkiego finału, w którym stworzyły ciekawe widowisko.

Czy pojedynki niemieckich potentatów należą już do największych klasyków Starego Kontynentu? Sceptyczny wobec takiej tezy jest Karl-Heinz Rummenigge. - Oczywiście nasze spotkania mają swój charakter, ale muszą ustabilizować jeszcze swoją pozycję na krajowym podwórku. Bayern ma to szczęście, że już od 30 lat utrzymuje się na samym szczycie, natomiast Borussii zdarzyły się liczne wzloty i upadki - przekonuje prezes FCB.

- Obecnie Borussia ma bardzo dobry zespół, dobrego trenera i jest świetnie zarządzona. Jestem przekonany, że w nadchodzących latach będzie dla Bayernu wielkim rywalem - dodaje "Kalle".

Od lat uwagę kibiców z całej Europy skupiają spotkania FC Barcelony z Realem Madryt. - Historia rywalizacji najlepszych zespołów w Hiszpanii jest bardzo, bardzo długa, natomiast mecze Bayernu z Borussią są rozgrywane na najwyższym poziomie i szczycie tabeli dopiero od trzech czy czterech lat - ocenia Arjen Robben, który przed laty reprezentował Królewskich.

- Nie możemy porównywać naszych pojedynków z Bayernem do El Clasico. Wskazują na to chociażby liczby: Bayern wydaje na wszystkich swoich pracowników 203 mln euro, podczas gdy my zaledwie 99 mln - komentuje Hans-Joachim Watzke.

Jesteś kibicem piłki nożnej? Mamy dla Ciebie fanpage na Facebooku! Nie zwlekaj! Kliknij i polub nas.

Komentarze (18)
zdzichu0071
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
to jest w tv czy nie?? :) pozdro! 
avatar
Magitszny Boncur
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Irytuje trochę mnie tylko to, że media w Polsce faworyzują BVB, trochę to śmieszne ale czego się po Cebulandii więcej spodziewać ? 
wislok
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na pewno nie jest to klasyk na miarę nie tylko el Classico,ale i kilku innych rywalizacji w Europie. Jeśli spotkanie wygra Bayern to faktycznie może to być bardzo poważny krok w stronę mistrzos Czytaj całość
avatar
pandino
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No jak nie El Clasico, to może Der Klassiker? :D 
feanorr
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Bayern zje na kolację zmasakrowaną BVB, taka pierwsza myśl nachodzi człowieka. Mecz i tak obejrzę jak zawsze, tutaj wszystko jest możliwe. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.