WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Kampania reklamowa Legii Warszawa odebrana negatywnie. "Liczyliśmy się z tym, że wywoła emocje"

Niedawno Legia uruchomiła nową, dość nietypową kampanię reklamową, zakrojoną na całą Polskę. Pojawiło się wokół niej sporo kontrowersji. Czy taki był cel klubu?
Szymon Mierzyński
Szymon Mierzyński

"Możesz być nawet z... [jedno z pięciu miast] jeśli jesteś kibicem Legii" - plakaty o takiej treści skierowano do mieszkańców: Łodzi, Gdańska, Wrocławia, Poznania i Krakowa, wywołując lawinę komentarzy, także negatywnych. Przekaz umieszczony jest na barwach klubu i okraszony podpisem "Mistrz całej Polski".

- Taki był cel naszego działania. To pierwsza tak kontrowersyjna kampania od dawna i liczyliśmy się z tym, że wywoła emocje - powiedziała portalowi SportoweFakty.pl rzeczniczka prasowa Wojskowych, Izabela Kuś.

Poza Warszawą odbiór tych billboardów jest jednak negatywny. Czy władze mistrza Polski brały pod uwagę również taką ewentualność? - Przede wszystkim Legia ma kibiców nie tylko w Warszawie. Nasi sympatycy są rozsiani po całym kraju i dążymy do tego, by stworzyć jedną dużą społeczność - wyjaśniła Kuś.

Negatywne konotacje niesie ze sobą słowo "nawet". Przez niektórych zostało ono odebrane jako uznanie kibiców z innych miast za gorszych. - Absolutnie nie mieliśmy takiego celu. Naszych fanów np. z Poznania w żadnym wypadku nie traktujemy jako gorszych niż ci z Warszawy. Myślę, że dzięki tej kampanii kibice Legii w innych miastach poczują się docenieni. Staramy się stawać ponad podziałami i trafić do każdego, kto sympatyzuje z naszym klubem - zaznaczyła rzeczniczka.

Jesteśmy na Facebooku! Dołącz do nas!

Czy kampania Legii odniosła skutki?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (32):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Sergh Khan 0
    Nikt nie ma prawa wymuszać na nas komu mamy okazywać sympatię czy też kibicować. Jestem fanem Olimpii Grudziądz, nawet trenowałem jako młodzik ale od wielu wielu lat w moim sercu w szufladzie piłka jest Górnik Zabrze i nic tego nie zmieni.
    W Niemczech nawet w rodzinach są podziały. Ojciec kibicuje jednej drużynie a syn drugiej i nie ma w tym nic nienormalnego i nie idą na ustawkę albo nie rozmawiają ze sobą, a tak u nas często bywa.
    To się nazywa kultura kibicowania.
    Jasnowidz Czyli według Ciebie nikt nie ma w Polsce prawa myśleć inaczej niż Ty? I skąd niby wiesz, że tam są sami kibice sukcesu? Masz tam znajomych? Bez sensu taka paplanina. Niech każdy robi co chce, kibicuje komu chce, chodzi na co chce - jeśli w Polsce tego nie wolno robić, to oznacza, że jesteśmy patologicznym krajem. Wierność jednemu klubowi to wspaniała rzecz. Oprócz Wisły Kraków sam kibicuję mojej Polonii Bydgoszcz, zarówno w żużlu jak i piłce nożnej i nie wyobrażam sobie np. kibicować Zawiszy i dlatego też podczas meczu Zawisza - Wisła kibicowałem oczywiście Białej Gwieździe.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Sergh Khan 0
    [i]"Wiele wskazuje na to, że za za dwa, trzy lata w tej drugiej rundzie zmian właścicielskich pojawi się w Legii fundusz inwestycyjny Qatar Holding."]/i]
    Te dwa, trzy lata to czas aby przekonać inwestora, że warto zainwestować kasę która powinna się zwrócić i dać zyski.
    Po "pokazie" Legły w PE żaden normalny inwestor nie wyłoży kasy bo ma wyraźny znak, że to kasa wyrzucona w błoto. Jeśli coś tam wrzucą to tylko po to aby wybierać najlepszych graczy do PSG bo paryski klub to właśnie jest marka.
    Jaką markę ma Legła? Nie wiem, ale przebywając w Niemczech, w Monachium, Dortmundzie, Hamburgu to jak rozmowa schodziła na piłkę to Niemcy mówili głownie o Górniku i Lechu czasem o Wiśle.Co do Legły gdy pytałem to było jedno słowo " sza...e".
    Jeśli ci dwaj panowie mają tyle kasy to dlaczego nie chcą jak dotychczas płacić miastu za stadion? Coś mi tu pachnie aferą w przyszłości.
    Co do historii to wcale nie jest ona taka największa pośród polskich klubów ale na pewno sezon jesień 2013 i udział w LE będzie wspaniałym rozdziałem w tej historii.
    Historia nie daje zwycięstw. Na te trzeba ciężko pracować i walczyć na boisku.
    Sama kampania reklamowa to prowokacja i obraza kibiców. Te bilbordy mogli ustawiać w ośrodkach gdzie nie ma silnej piłki nożnej a nie tam gdzie są kluby Ekstraklasy czy I ligi. Dla kilku sympatyków / bo więcej ich tam nie ma/ w takich miastach jak Poznań, Kraków, Wrocław czy trójmiasto i Śląsk to tylko strata kasy. Społeczność kibiców jednego klubu nie tworzy się bilbordami. Górnik nie wyrzuca kasy na takie bzdury, a ma zagorzałych kibiców w całej Polsce i to aktywnych. Nie są tworem bilbordów ale miłości do piłki i sympatii do klubu który dał w przeszłości i ponownie daje im wiele radości swoimi wynikami i grą.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Jasnowidz 0
    To samo tyczy się Zawiszy (Koszalin).
    sparta wroclaw Wiec ku#^ nie piszcie mi, ze Legia to jakas historia. Bo ja na taka historie mam totalnie w@$%&ne. A pisanie jakis patriotycznych hasel, przez kibicow jest sporym nietaktem. Warto zapoznac sie z historia wlasnego klubu a potem wypowiadac sie publicznie na forum. Nie na darmo Legia jest nieszanowana w niemal calym kraju. Historia nie klamie.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (29)
Pokaż więcej komentarzy (32)
Pokaż więcej komentarzy (32)
Pokaż więcej komentarzy (32)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×