Nowi partnerzy reprezentacji Polski
Dwie firmy, na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, uzyskały status Oficjalnego Partnera reprezentacji Polski w piłce nożnej.
W ramach współpracy sponsoringowej firma 99RENT uzyskała prawo posługiwania się tytułem "Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej" oraz do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Firma uzyskała także prawo do obecności reklamowej podczas meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce. Ponadto każdy Kibic posiadający imienny bilet na mecz polskiej reprezentacji będzie uprawniony do skorzystania z jednorazowego upustu na wynajem samochodu z wypożyczalni 99RENT.
99RENT jest wypożyczalnią samochodów działającą na polskim rynku od 2008 roku. Posiada flotę liczącą przeszło 700 samochodów. Silną pozycję zawdzięcza wysokiej jakości obsługi, szerokiej gamie modeli, niezawodności oferowanych produktów, jak również ogólnopolskiej sieci punktów wynajmu. 99RENT to dwukrotny laureat prestiżowego plebiscytu Fleet Derby.
Wcześniej MODECOM, producent tabletów, smartfonów i akcesoriów komputerowych, na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej także uzyskał status Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Dwuletnia umowa obowiązuje od 1 sierpnia br., co oznacza, że MODECOM będzie partnerem reprezentacji w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy.
- MODECOM to kolejna firma, która dołączyła do grona sponsorów reprezentacji Polski. Jesteśmy zadowoleni, że pozyskaliśmy dobrego partnera, jednego z liderów w swojej branży. Jestem przekonany, że inwestycja firmy w sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie firmie MODECOM wiele korzyści biznesowych. Zawarcie kontraktu jest potwierdzeniem trendu, że coraz więcej firm jest zainteresowanych realizacją swojej strategii marketingowej poprzez wspieranie drużyny narodowej - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
- Podpisana umowa jest kolejną odsłoną wdrażanej przez firmę MODECOM strategii marketingowej - wyjaśnia Jakub Łozowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej MODECOM. - Reprezentacja Polski to nasze wspólne dobro narodowe. Kadrze narodowej kibicuje każdy z nas, dlatego wspieramy biało-czerwonych w drodze do EURO 2016. Piłka nożna to także uniwersalne wartości oparte na zasadach fair-play oraz wzajemnego poszanowania, które MODECOM od początku istnienia wykorzystuje w swoim modelu biznesowym. Głęboko wierzę, że współpraca z polską drużyną narodową przyczyni się do umocnienia marki MODECOM w kraju i za granicą - dodaje.
W ramach współpracy sponsoringowej MODECOM uzyskał prawo posługiwania się tytułem "Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej" oraz do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Firma uzyskała także prawo do obecności reklamowej podczas meczów reprezentacji rozgrywanych w Polsce.
Źródło: PZPN