Koszulki Barcelony bez logo sponsora? Trudno odrzucić miliony euro

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

FC Barcelona rozważa usunięcie nazwy sponsora z koszulek piłkarzy po wygaśnięciu obecnego kontraktu - taką informację podało w tygodniu katalońskie radio.

W tym artykule dowiesz się o:

Wiadomość szybko została jednak zdementowana przez klubowych działaczy, którzy potwierdzili, że w najbliższym czasie rozpoczną się negocjacje w sprawie nowej umowy. Obecne porozumienie obowiązuje do lipca 2016 roku i zapewnia Barcelonie 32 miliony euro za sezon. Taka kwota plasuje kataloński klub na drugim miejscu w europejskim rankingu. Zdecydowanym liderem jeśli chodzi o wpływy z reklam na koszulkach jest Manchester United, który dostaje od Chevroleta aż 61 milionów euro.

{"id":"","title":""}

Źródło: Foto Olimpik/x-news

Źródło artykułu: