Billboardy reklamujące karnety będą wisieć do końca lutego, czyli w praktyce do startu ligi. Wiosenny "rozkład jazdy" przy ulicy Olimpijskiej przedstawia się następująco: Wisła Kraków, Ruch Chorzów, Odra Wodzisław, Cracovia, Arka Gdynia i Jagiellonia Białystok.
Ten, kto chce zobaczyć sześć spotkań z wysokości najbardziej popularnej trybuny bytomskiego stadionu musi liczyć się z wydatkiem 100 złotych. Uczniowie, studenci, kobiety, emeryci i renciści będą musieli wydać na karnet 75 złotych. 200 złotych kosztuje abonament uprawniający do wstępu na sektor rodzinny od ulicy Olimpijskiej, natomiast kartę VIP wyceniono na 500 złotych.
Billboardy to nie tylko reklama karnetów, ale przede wszystkim wykreowanie pozytywnego wizerunku klubu. Plakaty mają zachęcić bytomian do zainteresowania się wynikami Polonii i w konsekwencji tego, do aktywnego wspierania drużyny.
Przypomnijmy, że jesienią z frekwencją na bytomskim obiekcie i tak nie było najgorzej. Według oficjalnych danych Ekstraklasy S.A., stadion Polonii odwiedzało średnio 4511 kibiców na mecz, co dało niebiesko-czerwonym w tej klasyfikacji 10. miejsce w lidze. Obiekt przy ulicy Olimpijskiej jest stopniowo modernizowany i póki co, jego maksymalna pojemność wynosi 6-8 tysięcy.