Kibice Korony tracą cierpliwość? Brosz: Nie spełniamy ich oczekiwań

Atmosfera na trybunach w trakcie meczu z Termalicą Bruk-Bet Nieciecza, delikatnie rzecz ujmując, nie była najlepsza. Czy kolejne potknięcie na Kolporter Arenie spowoduje, że kibice Korony stracą cierpliwość?

To już kolejny raz, kiedy po meczu w Kielcach szkoleniowiec złocisto-krwistych jest daleki od zadowolenia. - Powtarzam to jak mantrę, ale bardzo nam zależało na tym spotkaniu. W pierwszej połowie bardzo walczyliśmy, chcieliśmy zmienić niekorzystny wynik. Przytrafiło nam się jednak wiele strat, przegraliśmy środek boiska i konsekwencją tego było to, że straciliśmy też bramkę - mówił kilka minut po porażce z Termalicą Bruk-Bet Nieciecza.

Pierwsza część meczu zupełnie nie wyszła zawodnikom Korony. Kielczanie nie potrafili narzucić własnego stylu gry, popełniali często niewymuszone błędy. Po zmianie stron próbowali coś zmienić, ale bez skutku. - Ilość strzałów w drugiej połowie (osiemnaście - przyp. red.) pokazuje, że bardzo nam zależało. Jesteśmy niepocieszeni, bo potrzebowaliśmy impulsu. Liczyliśmy na bramkę i że poniesie nas ona ku jeszcze lepszej grze - stwierdził Marcin Brosz.

Nieoczekiwanie w kadrze gospodarzy zabrakło podstawowego ostatnio zawodnika - Airama Cabrery. - Próbował Przemek Trytko, próbował Michał Przybyła, natomiast absencja Cabrery była widoczna. Brakowało nam wykończenia. Nasi skrajni pomocnicy próbowali, napastnicy byli, ale ciągle czegoś brakowało.

19 lipca - to wtedy po raz pierwszy i zarazem ostatni w tym sezonie koroniarze triumfowali przed własną publicznością. Co jest powodem tej zaskakującej niemocy? Być może błędy w ustawieniu. - We Wrocławiu i w Gliwicach graliśmy bliżej siebie, a tutaj nasze formacje są zbyt daleko. W drugiej połowie po wejściu Fertovsa wyglądało to już zdecydowane lepiej. Wejście w mecz nie było jednak takie jak chcieliśmy. Najgorszy był moment po stracie bramki, kiedy nie graliśmy tego co planowaliśmy - zauważył Brosz.

Praktycznie przez całe spotkanie kibice zasiadający na trybunach wyrażali swoje niezadowoleni. Gwizdy, obraźliwe okrzyki i w końcu opuszczanie stadionu przed ostatnim gwizdkiem. Czyżby fani ze stolicy woj. świętokrzyskiego zaczęli tracić cierpliwość? - Bardzo chcielibyśmy zapunktować. To tkwi w podświadomości całego zespołu, wiemy, że najważniejsze są spotkania u siebie. Chcieliśmy dać radość tym siedmiu tysiącom ludzi. Liczymy się z tym, że nie spełniamy ich oczekiwań. Staramy się zrobić wszystko, żeby te upragnione punkty zostały w Kielcach - kończy był opiekun Piasta Gliwice.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.