Legia Warszawa przedłużyła umowę ze sponsorem

PAP/EPA / PAP/Bartłomiej Zborowsk
PAP/EPA / PAP/Bartłomiej Zborowsk

Na trzy kolejne lata została przedłużona umowa sponsorska pomiędzy Legią Warszawa a Fortuną, zajmującą się zakładami bukmacherskimi.

W tym artykule dowiesz się o:

- Przedłużenie umowy sponsorskiej to dla nas jeden z najważniejszych biznesowych momentów, bowiem dowodzi on nie tylko słuszności pierwotnej decyzji o podjęciu współpracy, lecz także pokazuje, że obie strony osiągają dzięki niej wymierne korzyści - mówi Jakub Szumielewicz, wiceprezes zarządu Legii Warszawa, cytowany przez oficjalną stronę legia.com.

Nowa umowa została podpisana na trzy lata i zacznie obowiązywać od dnia 1 stycznia 2017 roku. Poprzednia weszła w życie 1 stycznia 2014 roku.

- Pamiętam, że gdy wówczas podpisywaliśmy umowę wyrażałem nadzieję, że współpraca przyczyni się do dynamicznego rozwoju biznesowego obu podmiotów oraz że z logotypem nowego sponsora na koszulkach sięgniemy po wspaniałe sukcesy. Pamiętam także, że przedstawiciele firmy Fortuna zakłady bukmacherskie wyrażali nadzieję, że dzięki naszej współpracy Legia Warszawa awansuje do wymarzonej Ligi Mistrzów UEFA. To ogromna satysfakcja - spojrzeć za siebie i stwierdzić, że udało nam się to wszystko razem osiągnąć - dodaje Szumielewicz.

Logotyp Fortuny nadal będzie obecny na koszulkach meczowych Legii Warszawa oraz w przestrzeni stadionu przy Łazienkowskiej 3, a także na materiałach informacyjnych i promocyjnych klubu.

ZOBACZ WIDEO Michał Kołodziejczyk: Jacek Magiera może nie dać trzeciej szansy Langilowi (źródło: TVP SA)

Źródło artykułu: