Logo sponsora będzie prezentowane między innymi podczas transmisji telewizyjnych, będzie również widoczne na koszulkach zawodników, ściankach do udzielania wywiadów i bandach reklamowych na stadionach.
Totalizator Sportowy został sponsorem tytularnym Ekstraklasy w lipcu ubiegłego roku. Na mocy poprzedniej umowy kluby najwyższej ligi w Polsce otrzymały do podziału ok. 10 mln zł.
- Cieszymy się, że efekty, jakie daje promocja firm i marek poprzez rozgrywki ligowe zostały pozytywnie ocenione przez nowe władze Totalizatora Sportowego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z perspektywy przedłużenia tego partnerstwa na kolejny sezon i zrobimy wszystko, aby było ono korzystne zarówno dla partnera jak i dla 16 klubów występujących w naszych rozgrywkach - powiedział prezes zarządu Ekstraklasy S.A. Dariusz Marzec.
Totalizator Sportowy pozostaje sponsorem rozgrywek i najważniejszym partnerem Ekstraklasy S.A. Właściciel marki LOTTO działa nieprzerwanie od ponad 60 lat i dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży.
ZOBACZ WIDEO Cudowne gole w La Paz! Lanus bliżej awansu do ćwierćfinału Copa Libertadores (WIDEO) [ZDJĘCIA Sportklub]