Zaangażowanie Roberta Lewandowskiego przyciągnie innych sportowców

Getty Images / Alexandra Beier/Stringer / Na zdjęciu: Robert i Anna Lewandowscy
Getty Images / Alexandra Beier/Stringer / Na zdjęciu: Robert i Anna Lewandowscy

Robert Lewandowski wchodzi w kolejny biznes. Otwiera dom mediowy, jednak czy tym razem nie jest to skok na głęboką wodę? - Nazwisko Polaka będzie działało jak dobra rekomendacja - uważa człowiek związany z biznesem sportowca.

W poniedziałek polski internet obiegła informacja, że Robert Lewandowski postawił na kolejną inicjatywę biznesową. Po przedsięwzięciach deweloperskich i planach zbudowania kliniki sportowej, postanowił wejść w branżę reklamową. Z Group One otwiera swój dom mediowy RL Media.

- Przy tak dużej skali działań marketingowych, w które zaangażowany jest Robert Lewandowski, często na kilkunastu rynkach jednocześnie, profesjonalizacja zarządzania komunikacją to konieczność. Chodzi zarówno o zachowanie spójności wizerunku jak i to, by partnerzy biznesowi czerpali z tego maksymalne korzyści - tłumaczy nam Jakub Zajdel, dyrektor ds. PR w agencji marketingowej Stor9_, również będącej własnością piłkarza.

Ostatnią inwestycją Lewandowskiego był Stor9_. To firma działająca w dziedzinie consultingu, komunikacji i produkcji, jednocześnie zajmująca się planowaniem reklam z udziałem Lewandowskich.

Lewandowskiego skok na głęboką wodę

Decyzja o wejściu na rynek domów mediowych przez Roberta Lewandowskiego jest tak samo ciekawa, jak odważna. Branża się bowiem kurczy, dobrze w niej już raczej było. WPP plc, czyli brytyjski gigant w tej dziedzinie, zanotował w ostatnim roku spadki. Na londyńskiej giełdzie, gdzie jest notowany, wartość jego akcji zmalała z 1800 do 1400 funtów. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku innego podmiotu - francuski gigant Publicis Groupe SA, notowany na giełdzie w Paryżu – w rok zjechał z 67,30 na 58,60 euro. W Polsce sytuacja nie jest inna, więc można śmiało powiedzieć, że Lewandowski wskoczył na bardzo głęboką wodę.

- Do zadań RL Media będzie należało przede wszystkim planowanie i zakup mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Lewandowskich – mowa tu o karierze sportowej i aktywności biznesowej Roberta, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej - tłumaczy Zajdel. I dodaje: - Docelowo firma ma koordynować kampanie prowadzone także na rzecz innych sportowców i celebrytów. Zaangażowanie Roberta Lewandowskiego w Stor9_ i RL Media będzie działało jak naturalna rekomendacja - uważa.

Oprócz Lewandowskiego, który posiada 49 procent udziałów w spółce, udziałowcem jest również Group One, posiadająca 51 proc. Na czele RL Media stanie Kamil Wiszowaty.

ZOBACZ WIDEO Bundesliga: Gol Lewandowskiego. Bayern tylko zremisował z Herthą [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (20)
cristof
4.10.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
co wam zrobil Lewandowski ze go tak nienawidzicie?; zaszkodzil wam?; macie przez niego problemy? moze mi ktos MADRZE wytlumaczyc oco chodzi w tej "nagonce"? 
avatar
Ewa Agnieszka Borkowska
4.10.2017
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
Mam nadzieje ze doczekam kiedy Lewandowscy będą bankrutami i nie będzie się pisać o nich to już zenada ................ 
Tomasz Cott
4.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Inwestycje - inwestycjami, ale zobaczcie jak z Kopciuszka Lewandowski zrobil gwiazde ! Wpierw zainwestowal w szczeke. 
danvers
4.10.2017
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
mysle, ze to chore ambicje jego porabanej zoneczki. Nastepnym krokiem powinno byc organizowanie recitali w Filharmonii Narodowej..! 
danvers
4.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
mysle, ze to chore ambicje jego prymitywnej zoneczki. Nastepnym krokiem powinno byc organizowanie recitali w Filharmonii Narodowej..!