Neymar zarabia krocie w social mediach

Getty Images / Catherine Ivill / Na zdjęciu: Neymar
Getty Images / Catherine Ivill / Na zdjęciu: Neymar

Każdy wpis Neymara, który piłkarz zamieszcza w swoich social mediach, jest wart około 459 tysięcy euro. Jeśli dodać do tego jego roczną pensję, to spokojnie można go nazwać maszynką do zarabiania pieniędzy.

W tym artykule dowiesz się o:

Firma Blankfire postanowiła przeanalizować potencjał Neymara, jako marki. Okazuje się, że Brazylijczyk jest na razie nie tylko najdroższym piłkarzem na świecie (PSG zapłaciło 222 miliony euro za transfer z FC Barcelona), ale także sponsorzy go mocno doceniają.

Piłkarz ma najwyższą pensję w Ligue 1, rocznie zarabia 37 milionów euro. Według danych szacunkowych Blankfire, za każdy post na Twitterze, Instagramie, Facebooku, który jest reklamą - zarabia 459 tysięcy euro.

- Jeżeli weźmiemy pod uwagę wszystkie publikacje Neymara w styczniu, to szacujemy ich wartość na 34 miliony euro. Jest to kwota, którą marka powinna wydać na reklamę, by osiągnąć ten sam poziom ekspozycji - wyjaśnił Christian Olivares, dyrektor handlowy Blinkfire.

Trend ten będzie rósł, Neymar ma 88,8 miliona obserwatorów na Instagramie, 60 milionów na Facebooku i 37,6 na Twitterze.

- 459 tysięcy euro - to opłata za post sponsorowany, jaką marka powinna zapłacić piłkarzowi za reklamę podczas mistrzostw świata - dodał Stephen Guerry, prezes Havas Sport&Entertainment.

ZOBACZ WIDEO Radosław Gilewicz: Kuba Błaszczykowski ma swoją wartość. Będzie świetnie przygotowany

Źródło artykułu: