Neymar zarabia krocie w social mediach

Każdy wpis Neymara, który piłkarz zamieszcza w swoich social mediach, jest wart około 459 tysięcy euro. Jeśli dodać do tego jego roczną pensję, to spokojnie można go nazwać maszynką do zarabiania pieniędzy.

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik
Neymar Getty Images / Catherine Ivill / Na zdjęciu: Neymar
Firma Blankfire postanowiła przeanalizować potencjał Neymara, jako marki. Okazuje się, że Brazylijczyk jest na razie nie tylko najdroższym piłkarzem na świecie (PSG zapłaciło 222 miliony euro za transfer z FC Barcelona), ale także sponsorzy go mocno doceniają.

Piłkarz ma najwyższą pensję w Ligue 1, rocznie zarabia 37 milionów euro. Według danych szacunkowych Blankfire, za każdy post na Twitterze, Instagramie, Facebooku, który jest reklamą - zarabia 459 tysięcy euro.

- Jeżeli weźmiemy pod uwagę wszystkie publikacje Neymara w styczniu, to szacujemy ich wartość na 34 miliony euro. Jest to kwota, którą marka powinna wydać na reklamę, by osiągnąć ten sam poziom ekspozycji - wyjaśnił Christian Olivares, dyrektor handlowy Blinkfire.

Trend ten będzie rósł, Neymar ma 88,8 miliona obserwatorów na Instagramie, 60 milionów na Facebooku i 37,6 na Twitterze.

- 459 tysięcy euro - to opłata za post sponsorowany, jaką marka powinna zapłacić piłkarzowi za reklamę podczas mistrzostw świata - dodał Stephen Guerry, prezes Havas Sport&Entertainment.

ZOBACZ WIDEO Radosław Gilewicz: Kuba Błaszczykowski ma swoją wartość. Będzie świetnie przygotowany


Oglądaj rozgrywki francuskiej Ligue 1 na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)
Czy śledzisz Neymara w mediach społecznościowych?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×