Oferta jest zróżnicowana i obejmuje zarówno lokale usługowe, jak i powierzchnie dla zdecydowanie większej widowni. Od tego czynnika uzależniona jest również cena.
Przedsiębiorcy, którzy będą chcieli pokazywać mecze w swoich restauracjach, pubach itp., zapłacą od 2 do 4 tys. zł netto za jeden ekran (w zależności od wybranego pakietu).
Zdecydowanie wyższe stawki obowiązują przy pokazach publicznych. Wyróżniono pięć stref (do 1 tys. osób, do 2. tys. osób, do 5 tys. osób, do 10 tys. osób i powyżej 10 tys. osób). Opłaty wyniosą odpowiednio: 1 tys. dolarów, 2 tys. dolarów, 4 tys. dolarów, 9 tys. dolarów i 14 tys. dolarów. Przy obecnym kursie amerykańskiej waluty (niespełna 3,37 zł) wykupienie licencji na pokazywanie spotkań w największej strefie kosztować będzie ponad 47 tys. zł netto.
O uprawnienia można się ubiegać do 9 maja. TVP posiada pełny pakiet praw telewizyjnych do mistrzostw świata w Rosji i tylko ona może sprzedawać licencje.
- Każda strefa kibica, która uzyska stosowne pozwolenie i licencję, zostanie wpisana na oficjalną listę stref kibica. Chcemy tym samym pokazać w transparentny sposób, gdzie w Polsce pokazy publiczne meczów mundialu są legalne, zgodnie z uzyskaną od nas licencją - powiedział kierownik działu reemisji Biura Handlu i Współpracy Międzynarodowej w TVP, Łukasz Naczas, cytowany przez portal wirtualnemedia.pl.
ZOBACZ WIDEO Napoli bez zwycięstwa w Mediolanie. Donnarumma fantastycznie zatrzymał strzał Milika [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]
partii i nie naleze
A trzeba brać poprawke na za graniczne media bo oni dla Polski dobrze nie życzą .
tylko wspieraja niby nie widocznie swoje ojczyzny Czytaj całość