Oba podmioty współpracowały przez pięć lat. Umowa wygasa 30 czerwca i nie zostanie przedłużona. Obiekt, na którym rozgrywa spotkania Kolejorz, wraca więc do nazwy Stadion Miejski (poprzednio Inea Stadion) - przynajmniej do momentu pozyskania nowego sponsora.
Dla kibiców ważniejsza jest jednak informacja o wygaszeniu projektu Lech TV. Stację, która była pod tym względem pionierem w Polsce, można było oglądać w sieci kablowej, a część audycji (m. in. transmisje z meczów i konferencji prasowych) udostępniano również w Internecie. Kanał kończy działalność w takim kształcie i klub prawdopodobnie będzie kontynuował ten projekt wyłącznie w sieci.
- Chcielibyśmy podziękować Inea za wszystkie lata współpracy. Sponsoring KKS Lech Poznań obejmował kilka płaszczyzn i na każdej z nich Inea była dla nas zawsze pewnym i godnym zaufania partnerem - mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
ZOBACZ WIDEO Jacek Gmoch: Przeceniliśmy naszą reprezentację po eliminacjach
Ziemniak stadion
Pole sradion