Umowę podpisano na pięć lat, zatem będzie ona obowiązywać do końca edycji 2022/2023.
- Dla nas to bardzo ważna informacja, że współpracujemy ze sprawdzonym partnerem. Macron w Polsce nie jest jeszcze zbyt rozpoznawalną marką, ale jestem przekonany, że dzięki nam ulegnie to wyraźnej zmianie. Włosi współpracują z ponad 50 profesjonalnymi klubami, a wśród nich są takie jak Lazio, Deportivo czy Sporting. Dołączamy zatem do znakomitego grona i cieszymy się, że będziemy mogli zapewnić naszym drużynom i kibicom najwyższej jakości produkty - powiedział dyrektor handlu Lecha Poznań, Marcin Wierzejewski.
Kolejorz zdecydował się na firmę Macron m. in. dlatego, że gwarantuje ona możliwość tworzenia w pełni dedykowanych projektów. Efektem jest obecność na trykotach charakterystycznego skrzydła znanego z herbu klubu.
Premiera nowych strojów nastąpi już w najbliższy czwartek, gdy zespół Ivana Djurdjevicia rozegra pierwsze spotkanie I rundy eliminacyjnej Ligi Europy z ormiańskim Gandzasarem Kapan.
3..2..1 Witamy @MacronSports na pokładzie!pic.twitter.com/j1AbYd8YhO
— Lech Poznań (@LechPoznan) 9 lipca 2018
ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Pocztówka z Dzierżyńska. Miasto które na wiele lat wymazano z mapy